In Italië
Ik kan dit niet aan, hij is echt perfect voor mij.
*Een paar dagen gingen voorbij*
Het is tijd, we gaan vertrekken... Ik wil niet....
We waren al ingecheckt en nu op naar het 'resort'. Weet je, eigenlijk valt dit allemaal nog wel mee. Natuurlijk is het niet leuk dat hij misschien iemand anders zal vinden... Maar ik ben nu eenmaal ook niet echt "the perfect one". Mijn moeder zei net dat er wifi is! Oh mijn hemel, dit is zalig! Ik had mijn laptop sowieso al meegenomen, ook al was ik niet zeker of ik kon skype'n... Maar dit? Dit is ge-wel-dig!
Toen we er eindelijk waren na een uurtje zoeken stuurde ik hem een berichtje Hey lieve schat, ik heb net gezien dat er wifi is! Dus we kunnen elke avond op skype. Super hé?! en even later kreeg ik al een antwoord, dat we dan elke avond op skype zouden gaan.
Dit leek allemaal een nachtmerrie toen mijn ouders zeiden dat we op vakantie gingen, maar al bij al is dit toch een leuke vakantie!
Er was zalig eten, de kamers waren echt goed, ik was écht blij. Jammer genoeg moest ik met mijn broer in 1 bed liggen, het bed was wel super groot.... Maar toch, dat wil je niet echt als 15 jarig meisje. Die avond ging ik op mijn laptop, hij was online!
Ik zat bijna te huilen voor de webcam, wat hij zag, en toen vroeg hij wat er was... Ik wou het niet zeggen, ik wou gewoonweg niet zeggen hoe verschrikkelijk bang ik was om hem kwijt te spelen. We waren trouwens nog maar een 3 weken samen of zo. Dus zei ik maar Pff ik vind het niet zo leuk hier, ik zou liever bij jou zijn. dit was niet gelogen, maar niet waarom ik zou triest was.
Schatje, we zullen heel snel terug bij elkaar zijn! En dan laat ik jou nooit meer los, oké? zei hij met van die grote glimmende ogen. Ik kon gewoon niet "nee" zeggen. Oké het is goed liefje... Maar ik ga eens proberen te slapen hé, slaapwel liefje. ik sluitte het gesprek.
Nu terug naar het echte harde leven... Wish me luck....
Er zijn nog geen reacties.