cheated myself like I knew I would.. told ya I was trouble, you know that I'm no good..!!!

Je keek toe hoe de anderen steeds meer drankjes achterover werkten,,!! er kwam perfecte barbie meisjes bij jullie zitten,, compleet met hun Gucci bags.. 11cm hoge haken,.. en perioxide geblondeerde haren,, te blote shirtjes,., te geil,, je begon je dood te ergeren aan dat gedrag,,, ooit was je zn meisje geweest,, Arm,, maar er alles aan doen om boven aan de lader te komen,, sex met een rijke vent liet je niet ligen omdat hij misschien met je wel zou trouwen,, en rijk maken,, *zucht* de dagen dat je nog naifief was geweest,, te goed van vertrouwen,,,het teken van boven af nooit begrepen had,, no:1 .. ernsitg auto ongeluk,,op weg naar jou toe no:2: Onder stroom komen staan,, door jou stijl tang in zijn badkamer,, no:3: hartstilstand onder de sex..

en we gaan nog ff dooor,,, !!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (27)

  • SachaR1991

    :D

    1 decennium geleden
  • AbarbieGirl

    i lov your quiz !!!(H)

    1 decennium geleden
  • Sammii

    GUSTAVVV ma hijs wle cool

    1 decennium geleden
  • Geke

    heej, ik ben eindelijk bij me je quizzen!! ik ben gister ofzow begonnen, en ze zijn echt verslavend goed!!

    xx

    1 decennium geleden
  • SevcanSTYLE

    Snell verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen