hey nieuw hs!! Happy new year alvast!! Ik weet dat ik gauw van maand verspring in het verhaal maar nu komt er weer wat drama... xx

(door hoofd Martas)
Ik kijk door het grote raam van mijn kantoor naar beneden. Op het grasveld zitten heel wat leerlingen. De zon schijnt ook hard voor deze eind mei dag. Mijn oog valt op de jonge leerlingen van het eerste jaar. Daar bijvoorbeeld zitten Nils Käller en Britney Ponchaut. Nou ja, Nils Käller... De jongen met het geheim. In feite weet hij dat zelf niet. Maar ik weet het. Ik zag het direct toen de nieuwelingen op de eerste schooldag binnenkwamen. Maar zij blijkbaar niet. Mevr Van Der Meij komt mijn kantoor binnen en ziet dat ik naar hen kijk.
"We hadden ze het onmiddellijk moeten zeggen, he?", zegt ze.
"Ik weet het niet, Kim-Lian. Misschien wel. Maar er is ook een kans dat ze ons niet eens geloven. Ik denk dat het beter is als ze het zelf ontdekken", is mijn antwoord.
"Ook als hen dat veel verdriet kost?"
"Daar zullen ze uit leren. Ze zijn niet dom."
"Dat is waar. U hebt gelijk."
"Ik geloof zelfs dat de tijd gekomen is waarop ze het zullen ontdekken..."
(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
(door Sammantha)
Het is magieles door Kim-Lian.
"Ik heb nog een mededeling, jongelingen. Op de laatste dag van juni houden we naar traditie een groot eidejaarsbal."
Natuurlijk iets wat heel veel lawaai opbrengt. Ook bij mij.
"Owen, een bal, weet je hoe cool dat is????", schreeuw ik.
"Woehoe", roept Owen.
Daarna begint de les. Wat oefeningen waarvan we straks evaluatie hebben. Dan moeten we allemaal één voor één naar voren terwijl mevr Van Der Meij dan aantekeningen maakt. Best stressvol maar ja... Ik hoop dat het goed gaat!

Reageer (3)

  • GossipGirl21

    Yeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaah

    6 jaar geleden
  • sammainiac

    Ik draag dus echt geen jurk naar het bal (N)
    Snel veder xx
    En ik wil echt heel graag weten wat het geheim is
    happy new year

    1 decennium geleden
  • certified_cloud

    ik wil weten wat het geheim iss!!!
    snel verderrr xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen