sorry dat ik zolang niet heb geschreven,
maar hier is ie dan eindelijk part 8 !!

IK KON MIJN OGEN NIET GELOVEN WAT IK DAAR ZAG

Het was Daan , hij was aan het overgeven en overal lag bloed ik schrok me rot!
Snel rende ik de badkamer in en gilde:" OMG GAAT HET WEL ER LIGT OVERAL BLOED"
"een beetje .. ik werd misselijk dus ik rende naar de badkamer en toen kreeg ik een bloedneus, maar ik moest ook overgeven
dus toen kon ik geen zakdoekje bij mijn neus houden, het is waarschijnlijk gewoon een griepje" antwoordde Daan
Ik voelde dat mijn hart nog steeds in mijn keel klopte.
Ik pakte een emmer en zette die naast het bed van Daan , ik liep weer terug naar de badkamer en pakte Daan bij zijn arm en ik nam hem mee naar zijn bed.
Hopelijk voel je je snel beter" zei ik en ik deed zijn dekens over hem heen en gaf hem een kus op zijn wang die voelde gloeiend heet, maar Daan was aan het trillen.
Ineens schoot me iets te binnen, gister heeft Daan wel gegeten en de rest niet, niemand is ziek behalve Daan.
Hij zou toch niet .... Neeee dat kan niet, snel zette ik het idee uit mijn hoofd.
Ik wilde Daan niet alleen laten, plotseling ging de deur open, ik schrok me rot, maar het was Silvia.
Wat is er gebeurt ?" vroeg ze met een geschrokken gezicht toen ze in de badkamer keek.
Daan heeft een bloedneus gehad toen hij moest overgeven hij is ziek!" antwoordde ik.
ahhhh beterschap Daantje" zei Silvia, maar Daan was al in slaapgevallen.
Ga je alsjeblieeeeeeeeeeeeeeft mee naar het strand voor mij ?" zei Silvia en ze keek me aan met puppy ogen.
Oke vooruit "zei ik.
Ik rende nog even snel naar Daan en gaf hem een kus op zijn wang en fluisterde in zijn oor:" het komt allemaal goed schatje dat beloof ik je.
Dit keer liepen we niet door het bos naar het strand maar we namen een andere weg.
Ik keek om me heen en ik zag nergens Rebecca , dus ik vroeg aan Owen waar ze was, Owen zei dat ze daar bleef omdat ze zich moe voelde.
We gingen voetballen, maar ik was er helemaal niet bij met mijn hoofd.
Toen ik plots Owen per ongeluk keihard de bal tegen mijn hoofd schoot, ik viel met een harde klap neer in het zand.

*vanuit Silvia haar ogen*

OMG MENEER MENEER MENEER ZE IS FLAUWGEVALLEN" gilde ik.
Iedereen aan de kant schreeuwde meneer groot.
Ik zag hoe meneer Groot haar ademhaling checkte en haar voorzichtig probeerde wakker te maken.
Owen keek naar de grond.
Het ging per ongeluk het had iedereen kunnen overkomen , maak je geen zorgen " zei ik tegen Owen.
Maar door mij ligt ze nu daar.. " antwoordde Owen.
Het komt allemaal goed ! en ik gaf Owen een knuffel.

*vanuit Marleen haar ogen*

langzaam probeerde ik mijn ogen open te doen, ik moest even wennen aan het felle licht.
Ik keek recht in de ogen van Meneer Groot.
WAT IS ER GEBEURT ?" gilde ik.
Rustig maar je bent flauwgevallen, omdat de oh zo populaire meneer Playfair een bal tegen je hoofd schoot.
HEY DOE IS NORMAAL OVER OWEN " gilde Silvia.
Ik probeerde te gaan staan , Silvia en Owen hielpen me overeind.
Meneer Groot zei" breng haar maar terug naar het kamphuis en blijf bij haar.
Owen en Silvia hielden allebei een arm vast.
Plotseling zakte ik door me benen, ik kon gewoon niet meer, ik mocht bij Owen op zijn rug.
Toen we aankwamen en de deur open deden hoorde we luid gegil.....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen