Biil:"ik roep tom,, want we gaan twister doen,,, de anderen grijnsden,, tuurlijk,, wilden ze dat wel,, tom kwam met een boze blik naar beneden,, maar deed tog mee,,,, als eerst pleurde andreas om,.. thja,, hij zat de hele tijd naar jou te kijken,,, al snel volgden Gustav en George,,, Bill,, jij,, en tom zaten in elkaar verwikkeld,,, ineens gleed Bills hand over je kont,,, terwijl hij dit deed pleurde hij om,,, iedereen lag plat,, nu waren allleen jij en tom nog over,, tom stond met zijn gezicht naar je borsten,..hij bleef maar staren,, zijn hand moest over jou heen,, maar doordat hij zo naar je borsten staarde,, gleed zijn hand weg,, hij gleed om,, maar trok jou mee,, hij lag boven op je,,, de anderen stonden om jullie heen te joelen,.,. tom boog zich voorover,, je voelde zijn op de joue,, zijn tong,, spelend met de joue,, zijn handen over je heupen strelend,, ineens gooide je hem van he af,, stond op en liep naar bill,, sloeg je armen om zijn nek,, en begon bill weer te zoenen,,, je wachte af wat tom zou doen,,, hij kwam op je aflopen,, en,,, ???

REACTIES... !!! want anders ga ik lekker niet verder,,, mensen nog bedankt voor al die geweldig,, lieve reacties,, :D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (30)

  • SachaR1991

    whahahahaha :P
    lol!

    1 decennium geleden
  • Wonderlust

    het blyft de beste quiz die ik ooit heb gemaakt!!!

    1 decennium geleden
  • Sammii

    Niet georg GUSTAV GUSTAV GUSTAV GUSTAV

    1 decennium geleden
  • Springfield

    bestaan er woorden die beter zijn dan leuk??

    1 decennium geleden
  • Geke

    whaha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen