lees maar!!!!!

ooit zullen we hier wel uitgraken zegt demi.
ik hoop het wat als we hier nooit meer uit kunnen.
en als onze ouders dan thuis komen en we zijn er niet dan gaat ze vast ongerust zijn en...
lola denk daar nu nog niet aan eerst moeten we naar het nagelsalon voor er slimmer uit te zien weet je nog?
ja, tuurlijk weet ik dat nog hoe zou ik nu kunnen vergeten dat ik slimmer moet worden!!!
goed zo!
maar dan moeten we wel nu vertrekken he demi,
want als we nu nietvetrtekken dan is het al gesloten en dan zien we er zeker niet slimmer uit!!!
goed.OPSCHIETEN!!!!!!!!!!!!!!

een half uur later.

huhuhuhuh...
zijn we er bijna demi ik ben zo moe?
ja, lola want ik zie het nagelsalon al het is nog een paar meter.
ok.
goed we zijn er.
nu naar binnen en het zeggen.
dag mevrouw, wij zijn hier voor ons er slimmeer te laten uitzien kan dat?
maar natuurlijk kan dat daarom heb ik ook deze zaak.
wacht eens even zijn jullie die meisjes waar dat ze voor gebeld hebben?
zijn jullie lola en demi?
ja wij zijn lola en demi.
jaja, ze hadden gebeld voor jullie korting te geven omdat jullie geen geld hebben omdat jullie niet wisten dat jullie in jullie computer werden gezogen!!!
ja dat is zo.
krijgen de anderen misschien een waarschuwing dat ze er worden ingezogen?
ja zomiggen krijgen dat om dat die bij de echt maar dan ook echt domme zitten en dat zijn jullie niet ik zie dat!!!
maar goed ik roep assistenten voor aan jullie te beginnen.

wil je meer weten over dit toffe hoofdstuk dan moet je het volgende lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen