dit was egt een tom nummer,, tom pakte je handen en begon met je te dansen,,, whaa,, die boy kon dansen,, zijn handen gleden over je heupen en hij streelde even over je buik,, toen liet hij je weer loss,,, je ging aan de bar zitten,,Tom: mevrouw de oppas,, het is nu vrijdag .. moggen we nu ajb aan de drank,,, je knikte,, de jongens gaven je een luid applaus,,, al snel kwamen de cocktails over de bar,,, het begon egt heet te worden,,, de zon branden op je huid,,, je voelde je wel naakt in je bikini ,, zo bij 4 jongens,, maar ag,, ,zij liepen tog ook alleen in hu n zwembroek,, Gustav: heey gastjes,, ik ga zwemmen ,,, t word me hier te heet,,, bill en George trokken een sprintje achter hem aan,,, je zat er dus alleen nog met tom,,, tom zat je vanachter de bar grijnsend aan te kijken,,, jij: watisser.. ?? tom: niets ,, je ziet er gewiin gied uit op het moment,, hij sprong over de bar ( vraag me aub niet hoe hi jdat doet,, maar hij deed het,,) en ging voor je staan,, hij boog zich voorover naar je,,,je voelde zijn zachte lippen tegen de jou zijn piercing in je lip drukken,, zijn tong masserrde de joue,, hij zoog zachtjes aan je lip,,, je kreunde,,, toms handen zaten op je kont,, per oneglu k streelde hij langs je borst,,, je kreunde,,, tom reageerde door heftiger te gaan zoenen,,., toen hij je loss liet boog je weer naar hem toe en fluisterde : Do you wanna� fuck me,, ??

Whahah,,, wat gaat tom doen,,, ???

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (32)

  • SachaR1991

    whahahahahahaha
    mein got..

    1 decennium geleden
  • Wonderlust

    AUAHAH xD het zal je maar gebeuren xD


    echt geweldig!!

    snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    man dit is goed, betrapt !!!! :P:P:P:P:P:P:P

    sne verder

    1 decennium geleden
  • Springfield

    ooooooooooh, beschamend xD

    1 decennium geleden
  • Mups

    jij bent echt queen-grappig!!! XD

    ''Gustav:,., daar heb ik anders ook wel zin in hoor,, JIj: moet je bij Tom zijn ^^''

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen