Foto bij 142

@Iluna


Ahh, ik vond je reactie zo lief! Het liefste zou ik ook willen dat dit verhaal voor eeuwig door zou kunnen gaan, want ik vind het schrijven echt geweldig en op de een of andere manier ben ik echt van Evi, Harry, Auden, Lynn en alle andere personages gaan houden!
Helaas raken mijn ideeën op en ik ben bang dat als ik er nog te veel nieuwe dingen bij ga stoppen ik het verhaal alleen maar slechter maak dan beter...
Het is nog niet afgelopen. Dat zeker nog niet!
Maar heel erg lang zal het waarschijnlijk ook niet meer gaan duren. ):

Hmm, deze gedachte maakt me verdrietig, Haha
maar als dit verhaal is afgelopen, kunnen jullie sowieso een ander verhaal van mij gaan verwachten!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • xeemmaa

    Aaaaahhhhh(H)

    1 decennium geleden
  • Iluna

    Aaaaaah!! Hier zat ik zolang op te wachten!! :)
    En die reactie is graag gedaan, hoor! Ik meende echt alles! En ik vind het wel jammer dat dit verhaal niet superlang meer zal duren, maar ik ben zeker dat je volgende verhaal even goed zal zijn!!
    xxx

    1 decennium geleden
  • MarcelStyles

    Ik was vandaag ook in amsterdam. (:
    Maar voor mij niet bijzonder haha, ik woon er.
    Waar precies was je?
    X.

    1 decennium geleden
  • SadCalum

    aaaaaaaaaaaaaaaah....

    Serieus hier heb ik op zitten wachten hihi... Yes en nu gaat het hopelik beter worden tussen die twee hihi :)
    Mijn vakantie is heel fijn, ik zie mijn lieve .... geen idee hoe ik dat nu moet beschrijven weer ga zien over twee dagen.
    En morgen een logeerparty met vrienden :D

    xxx saf

    1 decennium geleden
  • July

    Aaaaaaaaah <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen