Chapter 09~Imke
Ik werd wakker. Het was kerstmis. Ik ging voor het raam staan en er lag sneeuw. Super cool. We zouden eigenlijk naar de stad gaan maar mischien gaat dat nu niet meer door door de sneeuw. Ik was nog maar als eenigste wakker ik sprong op. Ik sloop richting Ikrame's bed. En ik sprong en gilde: IKRAME WAKKER WORDEN!! Super lollig je had erbij moeten zijn ze viel uit bed nu was iedereen wakker door mij!! Big smile op mijn gezicht. Alleen die stomme slaap kop slaapte natuurlijk gewoon verder. Oke meiden we gaan Sarah wakker maken. Okeeuj 3........2..........1 en nuu: SARAH WAKKER
WORDEN!! Maar ze sliep gewoon verder!! Omg leeft ze nog wel ze hoord niks!! Ach je we plakken well een briefje op haar voorhoofd en schrijven we er op: Saar we zijn beneden we maakte je nog wakker maar je bent de allerbest slaper ooit! Veel liefs Imke, Gwynn, Lisa en Ikrame. Oke Gwynn schrijft jij schrijft het mooist. Okee ik vind het best Nouw kom we gaan naar beneden of .... Okee je moeste er gewoon bij zijn zag die grijns oop het gezicht van Lisa ze was iets van plan!! We gaan naar de boyroom niet naar binnen we kloppen aan en gaan heel hard liedjes van hun zingen!! We stemde alllemaal voor!! We slopen naar beneden de middel verdieping. ik had de radio pakte hun cd midnight memories best song ever begon super zacht en toen knoer hard. Harry deed open met Liam, Zayn en Niall achter zich. Maar waar was die Louis. Oh Sarah is gewoon echt familie.
Ik keek Liam met puppy eyes aan en zei: Liam willen jullie mee naar beneden en louis kun je een briefje op zijn hoofd plakken en erop schrijven dat we beneden zijn? Hij antwoorde: Imke dat mag tuurlijk maar ff Lou wakker maken hij mag niks missen toch? Jah super wij zijn al vast beneden en smeren alvast broodjes om te ontbijten. We waren net broodjes aan het smeren en Saar kwam de kamer in. Hey meiden mag ik helpen? Tuurlijk smeer de broodjes voor jouw en Louis. Okee We gingen het versieren en mooi maken en toen kwamen ze naar beneden!!
Reageer (2)
leuk
1 decennium geledenhaha lol
1 decennium geleden