PA,, ik hou van hem,, daar verander jij niets aan,, ik ben niet van plan dezelfde fouten als jou te maken,, tom trok je op zijn schoot,, ,je pa zuchte,, en gign tegen over jullie zitten,, hij keek dreigend naar Tom,, maar zei,,, oké jullie mogen wat hebben,,, maar geen sex,, en Tom ,,als ik erachter kom dat je vreemd bent gegaan,, zorg ik er ;persoonlijk voor dat het de laatste x is dat je vreemd kunt gaan,, Damn ,, hoe zou ik ooit vreemd kunnen gaan ,, met een chick als Cate,, vroeg hij je pa,,, je was só blij,,, eindelijk mocht je wat hebben met tom,, je pa liep weg,, en tom gooide je weer plat op de bank,,, mmm dus je bent nu zn beetje,, me meisje,., ? je grijnsde en zoende hem,, oke nu was je zijn meisje,, maar wat als hij strax weer weg ging,, op een eigen tournee,, ???

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • PlasticHead

    volgendeeeee hy is egt leuk!! lekker origneeel!
    dikke kus (H) <33

    1 decennium geleden
  • IngeINSANE

    WHHHHAAAA ik raak gefrustreerd van die afbrekingen ik moet gewoon vervolgen hebben=p
    WEITER PLZZ(Y)

    1 decennium geleden
  • Gotzeus

    vettte quiz
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Sorayax


    Volgende!!
    {Super!!:P}

    x

    1 decennium geleden
  • thbabe483

    WOW MIJN GOD WAT HEEFT HIJ ZEG

    WEITER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen