nieuw hs ;) willen jullie ook eens kijken naar het verhaal dat ik samen met demigods schrijf? Thnx

(door Britney)
We zitten gezellig in onze kamer. Het is half maart, dus de zon schijnt. Daans verjaardag hebben we gisteren gevierd. Het was heel leuk. Owen bijvoorbeeld, zag er zo gelukkig uit. Sinds Sam en hij samen zijn, is hij zo veel vrolijker. Waar is Inge eigenlijk? Ze is alweer niet bij ons! Opeens gaat de deur open. Ok, van toeval gesproken, daar is Inge.
"Jongens, ik moet jullie wat vertellen", begint ze aarzelend. Ze begint twee verhalen te vertellen. Heel zielige verhalen. Maar ik herken elementen. Het lijkt wel of het over.... Nee, dat kan toch niet?
"Het eerste verhaal ging over Isabel, het tweede over Lynn", legt Inge uit. Dus toch. Plots komt Lynn de kamer binnen.
"Het spijt me zo", zegt ze stil.
"Wij alleen kunnen zorgen dat haar verhaal toch een happy end heeft", zegt Inge. Ik knik. We hebben verkeerd geoordeeld over Lynn en Chanyeol. Dit wordt het begin van een heel nieuw tijdperk.
(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
(nog steeds Britney)
Gisteren (15/04) was Nils jarig. Alweer hebben we het gevierd. Nu zitten Nils en ik in het gras. De eerste lentezon breekt aan. Het is lang koud geweest. Ik sluit mijn ogen even. Wanneer ik ze weer opendoe, heeft Nils een arm om me heen geslagen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder.
"Britney...."
"Ja, wat is er?", mompel ik stil.
"Oh, niks, ik wou gewoon even zien of je nog leefde. Je bent zo stil."
Ik geef hem speels een duwtje.
"Joh, ik euh, ik weet geen passend antwoord te bedenken", zeg ik en we schieten in de lach. Nils drukt een kus op mijn lippen en ik verdrink in zijn bruine ogen...

Reageer (3)

  • GossipGirl21

    Schattig heel schattig ze. : D Wou dat ik dat ook had een liefje weer. Maar voor mij hoeft dat er niet te zijn.

    6 jaar geleden
    • lancyduif

      Ja same op het moment heb ik er niet echt nood aan maar kan wel heel fijn zijn om iemand te hebben lijkt me

      6 jaar geleden
  • sammainiac

    Schattig en goed van die tweede kans

    1 decennium geleden
  • certified_cloud

    Schattig!! En fijn dat ze Lynn en Chanyeol een tweede kans geven xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen