Foto bij The Concert - Justin Drew Bieber

Dit was eigenlijk een school opdracht!!
hope you enjoy!!

Ik moest van mama de zolder opruimen, dit word mijn nieuwe kamer…
Zucht ik wist echt niet dat de zolder zo groot was, en dat we zo veel spullen hadden.
Laat ik maar beginnen, ik vis mijn ipod uit mijn zak en zet One Direction – Best Song Ever op.

Ik loop naar de zoveelste doos (als ik het goed heb de 73ste of nee de 83ste of … nee laat maar ik weet het niet meer).
Ooh leuk een foto album (ik wist dat ik snel afgeleid was maar dit slaat echt alles),
ik klap het boek open en de eerste foto die ik zie is van mijn moeder en een een paar vrienden, ooh dat is tante Thea, ze hebben een doek vast waar heel groot opstaat ‘SMOORVERLIEFD OP JOU. Groetjes Linda en Thea Drachten!’ Ze waren bij een concert zo te zien, het doet me denken aan het concert van Justin Bieber met mij en mijn vriendinnen.

Ja het Justin Bieber concert ... zucht …

We zijn ongeveer 4 en een half uur van te voren bij het Gelredome in Arnhem.
Het concert begint pas om 20:00 we kwamen aan en ik spring uit de auto van Duña’s vader en begin te gillen. “Over 4,5 uur gaan we Justin Bieber zien DE JUSTIN BIEBER de enige echte JUSTIN BIEBER!”
Ze krijgen me echt niet stil met een taco wat anders echt wel helpt.
Maar nee ik blijf lekker gillen!

Uit het niets komt er een zwarte Jeep aangereden hij wilt het Gelredome binnen en mijn vriendinnen vinden het wel leuk was om die gestoord, gillende Yadelynn nog gekker te maken. Ze beginnen te roepen dat Justin Bieber in de zwarte Jeep zit, dat kan ik natuurlijk niet negeren en zo gestoord als ik ben ren ik op mijn aller hardst op de Jeep af.
En ik spring ervoor, tja ik moet toch iets doen om die Jeep te laten stoppen.
Natuurlijk heeft de gene die rijd niet door dat ineens een meisje/vrouw met lange krullende bruine haren voor hun springt en binnen nog geen 10 seconden voel ik de bumper van de Jeep tegen mijn lijf.

Op dat moment word alles zwart.

“Serieus echt iets voor mij om net als ik op het punt sta Justin Bieber te ontmoeten een botsing moet hebben.” Die gedachte blijft maar door mijn hoofd spoken, ja echt iets voor mij.

Ik hoor een liedje van Justin Bieber naast me die stem herken ik uit duizenden maar wat voor een liedje is het.
Ik doe mijn ogen open en links van mij zie ik Duña, Camille en Calice zitten mijn 3 vriendinnen met wie ik naar het concert ga naast Duña staat Pieter de vader van Duña ze letten niet op mij maar op iets achter mij.
Ik draai voorzichtig mijn hoofd en begin te hyperventileren, hier naast mijn bed zit JUSTIN BIEBER te zingen.
Iedereen in de kamer hoort mijn ongelijke ademhaling en ik zie dat Justin Bieber stopt met zingen en me bezorgd aan kijkt.

“Gaat alles wel goed?” Vraagt Justin Bieber aan mij.
Ik wil net antwoorden dat alles perfect gaat omdat hij hier naast mijn bed zingt gaat de deur open en stormen er twee doktoren en een zuster binnen.

Ze kijken me geschokt aan.
“Je bent wakker!”Hoor ik de over enthousiaste zuster roepen, ik krimp in elkaar bij het horen van de schelle stem die hard door de kamer roept.
“Niet zo hard en word eens rustig.”Zegt 1 van de doktoren tegen de zuster die blijkbaar door had dat ik in elkaar kromp. Lekker zooitje ongeregeld hier!
Mijn blik gaat uit naar Justin die nog steeds naar mij kijkt.
Ik kan het niet laten en nadat het een tijdje stil was en ik en Justin alleen maar naar elkaar kijken roep ik heel hard “Justin ik hou van je!”in mijn beste engels.
Ik zie hoe iedereen opschrikt en ik begin te lachen na een paar seconden hoor ik meer mensen mee lachen, ik kijk weer naar Justin.

Ik weet het zeker, ik ben voor 100% verliefd op Justin Bieber.

Na dat ik nog een uur in het ziekenhuis moest blijven en ondertussen gecontroleerd wordt of al mijn ledematen het nog goed doen mag ik eindelijk weg uit het ziekenhuis we rijden alle 5 met Pieter mee naar het Gelredome.

Als we daar aankomen trekt Justin mij en mijn vriendinnen snel mee naar de achteringang.
“Jullie wachten nog even hier.” Zegt Justin tegen mijn vriendinnen, mij trekt hij snel de gang door. Als we om de hoek zijn loopt hij meteen rustiger en kijkt me aan.
Langzaam aan gaat hij langzamer lopen en dan staan we stil, we kijken elkaar aan “het spijt me zo erg voor wat er net is gebeurd.” Zegt Justin. “Jij kon er niks aan doen.”Hoor ik mijn mond zeggen. Langzaam aan zie ik zijn hoofd naar mij toe komen, en dan liggen zijn lippen op de mijne hij legt voorzichtig allebei zijn handen op mijn heupen en haalt dan zijn lippen van de mijne af.
“Ik hou van je.” Fluistert Justin in mijn oor, “ik ook van jou.”

Dan komt Scooter Braun (Justin’s manager) aangelopen. Hij kijkt even verward naar mij en Justin die nog steeds geknuffeld staan en zegt dan tegen Justin dat hij over een uurtje het podium op moet. Justin kijkt even twijfelend naar mij en ik trek me dan lachend los. Hij kijkt mij ook lachend aan en loopt dan naar Scooter en fluistert wat in zijn oor.
Scooter loopt met een lach en tegelijk hoofdschuddend weg. Justin loopt nog een keer naar mij toe en kust me nog een keer. Even later is Scooter weer terug met 4 V.I.P. passen, hij geeft ze aan mij. “Die zijn voor jou en je vriendinnen, ik moet nu echt gaan maar er komt zo iemand jullie ophalen en naar de V.I.P. zone brengen, maak je geen zorgen.” Zegt Justin tegen mij, hij geeft me nog een kus en loopt dan achter Scooter aan.

Ik staar nog even verward voor me uit, en besluit dan maar terug te gaan naar mijn vriendinnen.
Als ik daar aankom staan ze met grote ogen naar mij te kijken, ik geef ze allemaal een pas en dan beginnen ze te huilen, lachen en gillen door elkaar van geluk neem ik aan.

Na nog geen 5 minuten komt een grote, brede man aangelopen en brengt ons naar de V.I.P. zone.
Er ligt allemaal eten klaar en zoals ik stiekem al verwachte pakt Camille 2 chocolade donuts, ik begon te lachen en de andere lachten zachtjes mee.
In eens voel ik 2 sterke armen om mij heen en ik geef een klein gilletje ik draai me om en roep “Justin!!!” Hij lacht en buigt naar voren voor een kus ik sta op mijn tenen en sla mijn armen om zijn nek.

Na een paar minuten worden Justin en ik uit elkaar getrokken door 2 mannen en Justin zwaait nog even naar mij en mijn vriendinnen “Ik moet gaan, doei babe.”
Mijn vriendinnen kijken me verbaast aan en beginnen vragen te stellen: “Zijn jullie samen?” “Hebben jullie binnenkort al een date?” “Ga je met hem samenwonen?” “Vind je hem leuk?” “Belangrijker vind hij jou leuk?” “Gaan jullie jullie relatie vrij geven?” Ik geef lachend antwoord met “Weet ik niet in ieder geval niet officieel, nee, ik weet niet eens of we iets samen hebben, ja ik vind hem heel erg leuk, weet ik niet maar ik hoop van wel, ik weet niet of we wel een relatie hebben, enzovoort…

Na een concert van 3 uur, komt Justin zwetend en puffend zijn kamertje uit hij loopt op mij af en geeft me een kus. “Wil je officieel mijn vriendin zijn?” vraagt hij nog een beetje na hijgend. “Ja heel graag!” antwoord ik lachend op zijn vraag terwijl naast mij Calice zich verslikt in haar cola.

Beneden gaat de deurbel, waardoor ik uit mijn gedachte schiet.
“Yadelynn Justin komt omhoog.” Roept mijn moeder van beneden.
Na 2 minuten gaat de zolder deur open en komt Justin Bieber binnen gelopen.
Hij knielt bij me neer en geeft me een zachte kus waarna hij me verder helpt met de zolder opruimen.

Ja het Justin Bieber concert … zucht …

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen