jullie zn terecht gekomen in prikanonoland.
waar is dat vroegen lola en demi?
dat is een land waar allemaal mensen en kinderen die in hun computer zijn gezogen en worden hier een beetje slimmer.
ja dat is waar ik moet slimmer worden zegt demi.
ja ik ook zegt lola

jullie zijn terecht gekomen in prikonoland.
waar is dat vroegen lola en demi?
dat is een land waar allemaal mensen en kinderen die in hun computer zijn gezongen zijn hier een beetje slimmer.
ja dat is waar ik moet slimmer worden zegt demi.
ja ik ook zegt lola.
wat jullie nu moeten doen in naar het nagelsalon gaan voor jullie er te laten uitzien dat je er slimmer uit zien zei de kassamevrouw.
ok dat is goed zeggen ze.
maar we moeten eerst gaan kijken of we nog dat kleedje zien dat we gezien hebben zegt demi.
ja, zegt lola want we hadden veel dingen gedaan voor geld te verdien voor het kleedje te kopen maar als we eindelijk in de winkel waren was het al uitverkocht.
dus moeten we nu opzoek naar nog zo een winkel waar ze het kleedje hebben.
maar meisjes waren hebben jullie dat niet eerder gezegt ik heb dat kleedje ook in mijn voorraad ook hangen voor als er iemand dat wil.
ja, zeggen ze allebei te gelijk.
als dat zou mogen?
hoeveel kost het?
euh... 56,99 maar omdat het voor jullie is en omdat jullie zoveel gedaan hebben voor geld mogen jullie het hebben aan 30 euro.
goed we nemen het.
na dat demi het gepast had heeft ze het gekocht nu nog naar het nagelsalon.
maar demi zegt lola we hebben geen geld meer voor er naartoe te gaan.
maar meisjes ik zal jullie wel geld geven als ik een goed woordje spreek met de baas krijgen jullie wel wat korting.
ok.
dank u we zullen jou voor altijd dankbaar.
goed vertrek nu maar anders komen jullie te laat!
ok. tot siens.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen