Foto bij Chapter 8

haha look how cute :D
Reacties?

Zara pov:
De volgende ochtend werd je vrij snel wakker. Je zuchtte en draaide je terug om in je bed. Je wou er niet uit. Je had geen zin om iets te doen vandaag. Gisteren was echt raar en saai. En dan heb je het over de vergadering. Het was zo langdradig. Ze wilden nog een aantal extra testen doen voor de zekerheid dus liet je ze maar wat bloed trekken. Je voelde je net een dier dat gewoon gebruikt werd voor proefjes, hoewel je het daar niet mee kon vergelijken maar toch. Je stond uiteindelijk dan toch maar recht en kleedde je rustig om. Net toen je de deur wou opendoen werd er op geklopt. Je deed verbaast de deur open en keek in een paar bruine ogen. Trevor keek je met een lach aan. Trevor: “Dat was snel.” Jij: “Ik dacht dat ik gisteren had duidelijk gemaakt dat ik met de jongens ga ontbijten?” Trevor: “Oh dat heb je zeker, maar ik heb orders van John gekregen om je naar de eetzaal te begeleiden.” Je zuchtte diep en deed de deur achter je dicht. Jij: “Ik ben geen klein kind.” Trevor lachtte even en drukte toen op het knopje waardoor de liftdeuren open gingen. Jullie stapten in en je keek Trevor aan. Jij: “Je gaat toch niet mee aan de tafel zitten hé?” Trevor: “Tenzij je dat liever hebt? Maar nee ik zit bij de andere bodyguards.” Daarna gingen de liftdeuren open en stapte je snel uit de lift. Je stapte de eetzaal binnen en zag de andere bodyguards aan een tafel zitten en een paar tafels verder de jongens en meisjes die je ontmoet had op het vliegveld. Je stapte op hun af en begroette hun voordat je ging zitten op de vrije stoel naast Liam. Na een tijdje stonden Niall, Louis en Eleanor recht en keek Eleanor je vragend aan. Eleanor: “Ga je mee eten halen?” Je knikte en stond toen recht van je stoel waarna je de rest volgde naar de buffettafel. Je nam een bord en begon van alles op je bord te doen. Best wel veel maar je at nu eenmaal veel. Je ging terug aan tafel zitten en Liam keek verbaast naar je bord. Jij: “Wat? Ik heb honger.” Liam keek je glimlachend aan en stond nu ook recht net als de anderen om eten te gaan halen. Over je plofte Niall neer met een bord overvol met eten. Het was nog erger dan jou bord. Je keek hem glimlachend aan voor je een hapje van je croissant nam. Niet veel later zat iedereen neer aan de tafel en soms zag je Harry jou onderzoekend aankijken die schuin over je zat. Je vroeg je af wat er was maar je kon het je even goed verbeeld hebben dat hij zo keek dus hield je jou mond er maar over. Niall: “Hoe was je vergadering gisteren?” Je keek hem geschrokken aan en realiseerde je toen pas dat je het hem gisteren nog had verteld. Je hield je schouders op. Jij: “Saai maar dat zullen alle vergaderingen wel zijn.” Liam: “Mag ik vragen waarom je naar een vergadering moest?” Jij: “Ehm wel, het komt door mijn vader.” Meteen was de rest stil.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen