Obama was toch niet zo blij dat we zijn fietsen hadden gestolen en zette de achtervolging in....

We vlogen een tourtje rond Mars, toen we opeens merkten dat we achtervolgd werden. Auke begon te gillen. Ze had een marsmannetje gezien!!! Dyllis parkeerde de raket en ze stapten uit om een handtekening te vragen. Maar degenen die hen achtervolgden stapten natuurlijk ook uit. Daar kwamen de woedende Obama en zijn geroosterde hond dan op hen afgestuitert. Auke maakte een driedubbele salto waardoor ze achter Obama kwam te staan. Ze gaf hem ne shot onder zijn gat. Hij vloog onmiddellijk weg naar 3 planeten verderop. Maar dan was er ook nog de geroosterde hond. Auke wou hem ook katapulteren, maar Dyllis had wel zin in een hot-dog. Ze had ondertussen wel honger gekregen. Toen raakte Auke plots in paniek! Ze keek op haar horloge...
Nog maar 3 uur te gaan voor de doramarathon!!!!! En het was zeker nog 2 dagen reizen naar planeet aarde!
Wat moesten ze nu doen?!
Auke kreeg spijt dat ze de kerstman zo goed als vermoord had, anders kon die ons snel terug brengen, ik bedoel; die man is echt magisch, die kan in een nacht de hele wereld rondreizen!? Da's toch absurt? Maar goed, op hem moesten ze dus ook niet rekenen. Het werd dus wachten op een goed idee...
En dat zat er duidelijk niet direct aan te komen. Dyllis en Auke werden helemaal histerisch, ze moesten snel iets verzinnen als ze die doramarathon nog wouden zien. Maar toen gebeurde er een mirakel...
4 prachtige eenhoorns met een hoorn in alle kleuren van de regenboog. Zij waren hun enige redding, zij moesten hen terug naar de aarde brengen!
Maar vreemd genoeg wouden de eenhoorns Auke en Dyllis niet vervoeren...
'We hebben gehoord van jullie verleden met de agenten, de big-ben, de bejaarden, de olifant, de manager, de kerstman, ....... We willen niet dood!' Zijn letterlijk de woorden van de eenhoorns. Maar toen landde gelukkig de regenboogdraak van Geronimo Stilton, een goede vriend van Harry en Zayn, hij wilde hen gelukkig wel een lift geven, maar het bleef een draak.....
En dat wil zeggen...
Dat de rit niet volledig vlekkeloos verliep.....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen