Nu zaten we weer in new york..
Wel bekijk het positief!
Die stad hadden we nog niet uitgemoord door erover te rijden.
eerst wou ik harry en louis gay maken maar ik denk dat dan de 1D fans ons dan helemaal van kant zouden maken.

Iedereen was aan het denken. Harry schoot opeens omhoog met een idee. Blijkbaar was zijn idee om iedereen te verblinden met zijn schoonheid. Toen auke zei dat hij dat niet had rende hij huilend weg als een klein meisje. Louis rende erachter want eigenlijk waren ze stiekem...........kerstelfjes!!!!
Dus bleven enkel auke, liam, zayn, dyllis en nai... WTF dyllis en nail waren verdwenen! Stiekem gingen auke, zayn en liam gaan kijken en daar troffen ze dyllis aan met naill. Ze waren lekker een potje aan het tacogooien. Nail zijn haar was rood van de saus en dyllis zat ook al onder. Zayn en auke begonnen te lachen en liam stond schaapachtig te kijken. Nee echt! Hij was in een schaap verandert. Toen iedereen weer naar dyllis en naill keken stonden ze gwn te kussen! Jeweetwel zo van kus kus. Auke begon te gillen dat naill van haar was en begon aan hem te trekken. Dyllis aan de andere kant, waardoor ze elk een stuk van hem hadden afgescheurd. Zayn en liam keken shokked en harry en louis waren verdwenen. Ik ga even de piano uitlaten riep dyllis. Perongeluk duwde ze hem uit het raam en viel die op de manager van 1D die hun net kwam zoeken. Oh holy fuck wij zijn echte seriemoordenaars!

Reageer (1)

  • DamonEnzo

    hahaha snel veder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen