BAMBAMBAM

Heel het ruimteschip ontplofte dan.Dyllis en auke vlogen door de lucht en zagen daarbij spacekoeien. OMG gilden ze toen ze de pluto zagen. (de planeet niet de hond van mickey) Ze vroegen hem zijn handtekening en leerden hem de furbie. Jammer genoeg kwamen de verplegers van het gekkenhuis ons halen en zaten we weer opgesloten. We begonnen nu echt ongeduldig te worden want er was een doramarathon op tv morgen en die konden we niet gaan missen! Maar gelukkig was dyllis radioactief door auke. Te lang verhaal om uit te leggen. Dus konden ze daar de doramarathon opzien!. Maar eerst nog een plan bedenken... IK HEB HET' riep auke uit. We gaan een drankje drinken waardoor we ontzichtbaar worden! Alleen hadden ze geen drankje. De muren begonnen plotseling in te storten en er kwam een eenhoorn binnen met 5 jongens erop. 'Wij komen jullie redden' zeiden harige nagel(nail en harry) en zayn liam en louis. DE TWEE MEIDEN SPRONGEN OP DE EENHOORN EN WOUDEN NET VERTREKKEN TOTDAT... Er een beer binnenkwam en 1D opat!

Reageer (2)

  • DamonEnzo

    EN NATUURLIJK ABO HÉHÉHÉ!

    1 decennium geleden
  • DamonEnzo

    GEWELDIG! KUDO SNEL EVDER!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen