141
Deze versie is nu verbeterd!!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
Joepie weer stukje! Love it! Jeejh Harry blijft slapen en zijn hebben samen film gezien ! en volgens mij gaat evi straks nog bij Harry in bed kruipen of anders om omdat ze bang zijn van het onweer! Dat zou wel schattig zijn!
1 decennium geledenAmuseer je in Amsterdam morgen! En echt je verhaal is echt geweldig hoe jij dat schrijft , ik kijk er elke keer naar uit om een stukje te lezen!
Nog fijne zaterdagavond! . Xxxx
Echt, ik was deze avond plots zo slechtgezind en ik kom op Quizlet en ik zie dat je een hoofdstuk hebt gepost.
1 decennium geledenIk ben op slag terug blij en ik zit hier echt met een glimlach! Je hebt echt mijn avond gemaakt, meid!
Dit verhaal verveelt gewoon echt nooit en ik ben altijd supergelukkig als ik zie dat je hebt geactiveerd!!
Ik hoop dat dit verhaal voor altijd door zal blijven gaan (ook al kan dat niet echt )
Dit is echt een perfecte story en ik vind het echt de mooiste die ik al ooit op Quizlet heb gelezen!
Ik ben jaloers op je schrijftalent, echt respect!!
xxx
Whie, dit is echt zo leuk! Kan niet wachten op het volgende stuk! X
1 decennium geledenYeahh, love this story so much <3
1 decennium geledenSnel verder