Foto bij I finally saw my brother again #3

FISHIE xD

De volgende ochtend rek ik me uit en val uit de boom. Verbaast kijk ik naar de tak waar ik net nog op lag. Half slapend loop ik naar binnen pak een stuk fruit. Verveeld ga ik op de bank liggen totdat er opeens een steen door het raam wordt gegooid. Pissig sta ik op en kijk door het raam. Daar zie ik een jongen staan met blond haar en een valse grijns op zijn face, Verder draagt hij een zwarte mantel met rode wolkjes met witte lijntjes.
''Was dat nodig ofso'' zeg ik emotieloos.
Hij blijft me aanstaren.
''Okee kan je nog lachen of praten ofso of ben je daar te gestoort voor'' vraag ik.
Dan opeens springt hij door het raam heen.
''Okee nu word ik dus pissig, SPREEK'' schreeuw ik nu.
Nog steeds zegt hij niks. Nu ben ik het echt zat en sla hem in zijn face.
''Waar was dat goed voor'' vraagt hij opeens.
''Zo dus hij kan wel praten''.
Hij kijkt me vaag aan.
''Ben jij Uchiha Yuri'' vraagt hij opeens.
''Misschien''.
Ik ga weer op de bank zitten en ga verder met me appel te eten.
''Trouwens vage gast wie ben je'' vraag ik dan om de stilte te verbreken.
''Wat dacht je van gaat je niks aan''.
Met een valse smile loopt hij op me af. Ik draai me verveeld om en had dat beter niet kunnen doen want opeens slaat hij me en word het zwart voor me ogen.

}$!(Dan na een tijdje)!${,
Opeens schrik ik wakker. Verbaast kijk ik om me heen, Dit is mijn huis niet denk ik. Dan word de deur open gedaan en daar staat een jongen hij lijkt op Sasuke. Maar dan opeens zie ik het.
''Itachi-kun'' gil ik en ren op de jongen af.
Ik zie dat hij moet lachen en knuffelt me.
''Heb je me gemist'' vraagt hij lachend.
''Tuurlijk'' zeg ik en er rolt een traan over mijn wang heen.
''Heb je me zo gemist'' lacht hij.
Ik begin hevig te knikken maar laat hem niet los.
''Trouwens nog nieuws uit Konoha totdat Deidara K.O. sloeg'' vraagt hij.
Ik begin te denken.
''Nou Sasuke wil je vermoorden en uhh die blonde gast vergeten hoe hij heet had me geslagen'' zeg ik.
'"Dat Sasuke me wil vermoorden weet ik wel''.
Dan opeens herinerin ik me weer waarom ik zo pissig was.
''En Sasuke is weg'' zeg ik dan.
Hij kijkt me vreemd aan.
''Okee zusje ik wil dat je wat voor me doet, Ik wil dat voor Orochimaru gaat werken want daar is Sasuke en je kan ons alles vertellen over de plannen van Orochimaru''.
''Ik doe alles voor me grote voorbeeld'' zeg ik met een knipoog. ''Dus waar is die Orohatsiearu'' vraag ik dan.
''We brengen je er wel heen en dan moet je gewoon zeggen dat je een Uchiha bent en dan mag je er wel bij'' zegt hij denkend.
''Mag ik wel nog even hier bij jou blijven'' vraag ik.
Hij knikt.

Reageer (1)

  • Poochyena

    hoe schattig!^^

    kei leuk snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen