Foto bij O2 - Prologue / Ethans P.O.V.

Tweede stukje :) Nog een klein stukje maar het is eigenlijk het tweede deel van de proloog.
Dit is Ethan en hem stel ik me voor als Matt Damon toen hij nog iets jonger was.
Misschien heb je de film Oceans 11 wel eens gezien, de 'nerdy look' die hij daarin heeft gebruik ik in mijn verhaal.

Het is de eerste keer in een paar uur tijd dat mijn aandacht van de typmachine afgeleid wordt. De deur wordt een beetje opengeduwd en Oliver steekt zijn kopje om het hoekje, om vervolgens blij op me af te rennen en op mijn schoot te springen. ‘Calm down, Oliver, I’m writing!’ Het katje weigert echter te luisteren en zet zijn twee pootjes op mijn typmachine, om een spoor van letters in een onbekende taal achter te laten. Gelukkig hebben ze zoiets als inktwissers uitgevonden, en een jongen met een kat in huis heeft er altijd een paar op voorraad. Ik duw mijn bril verder op mijn neus om de inhoud van mijn keukenkastje beter te kunnen zien. Wel inktwissers, maar geen ingrediënten voor een fatsoenlijke maaltijd voor vanavond meer. Het is nog vroeg en dus besluit ik meteen naar de supermarkt te gaan, om de kerstdrukte voor te zijn. Ik rits mijn jas ver dicht en sluit het oude appartementje achter me af voordat ik in de Londense sneeuw stap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen