Ted Ubetcha
Op een dag was Ted druk bezig in zijn kantoor. Hij zat te werken aan een stuk over de vordering van klokkenreparatie. Het was veel werk en hij verveelde zich dood. Hij besloot zichzelf een kleine pauze te gunnen en ging naar de kantine van het kantoor.
De kantine was vrijwel leeg, op een paar collega's na. Hij ging naar de tafel met koffie, thee, fris en nog veel meer. Hij schonk zichzelf een kopje koffie in. Hij had eigenlijk ook wel zin in een koekje.
En toen nog een.
En nog een.
En weer eentje.
Hij at en at en at, totdat de schaal met koekjes leeg was. Met een rood hoofd stond hij te kijken naar een lege schaal. In zijn ooghoek zag hij de donuts staan. "Durf ik dat aan?" vroeg hij zich af. Hij liep langzaam naar de donuts. "Wil ik chocolade of banaan?" vroeg hij zich hardop af.
"Heb je honger, Ted?" hoorde hij achter zich. Verschrikt keek hij op. Achter hem stond Janet, een van zijn vele mooie collega's. "Uh uh uh, JA!" antwoordde hij met een rood hoofd. Janet lachte.
Wat Janet niet wist is dat Ted een beetje verliefd was op haar, maar hij had nooit iets gezegd omdat hij vond dat je geen relatie aan kon gaan met een collega.
"Mag ik ook een donut?" vroeg Janet lachend. "Oh uh, ja hoor. Ga je gang." antwoordde hij. "Zal ik ook wat koffie voor je inschenken?" "Ja graag.". Zo praatten ze nog een tijdje. Over van alles en nog wat. Ze gingen zitten. Ze zaten, ze praatten, ze lachten. Een uur later stond Janet op om terug te lopen naar haar kantoor. Ze was bijna weg toen Ted het moed vond om te vragen: "Wil je misschien een keertje met me uit?" Janet draaide zich om. Ze bloosde een beetje. "Ja hoor." "Dan haal ik je vanavond om 8 uur op."
En zo geschiedde het. Ted ging met Janet uit. Eerst iets eten bij een duur restaurant. Daarna naar een romantische film. Later bracht Ted haar thuis. Voor Janet's huis praatten ze nog wat. Ze praatten, ze lachten en uiteindelijk. Ze kusten.
Zo volgden er nog vele dates. Ze kregen een relatie en trouwde toen ze 24 waren.
Toen werd Janet zwanger. 9 maanden later kregen ze een meisje: Joejette Ubetcha
Lees meer over Joejette in deel 2
Er zijn nog geen reacties.