O1 - Prologue
Dit is het eerste hoofdstuk van mijn story!
Een beetje feedback graag, er komen er zo nog een paar!
Kerst vieren in London. Het was de droom van ieder meisje. De lichtjes, de winkels, en dan leg ik de nadruk op het enorm grote winkelcentrum Harrods, de kerstmuziek die je hoorde als je door de straten liep, en, als je een klein beetje geluk had, de sneeuw. In dat opzicht zou je kunnen zeggen dat ik alle geluk van de wereld had. Het was bijna kerst, ik was in London, en er lag sneeuw! Het was alleen een beetje jammer dat ik er niet van kon genieten. Voor me, op mijn bureau, staarde een enorme map met moeilijke formules en teksten me aan. Wat had me bezield toen ik een half jaar geleden aan deze studie economie was begonnen? Twee weken na de kerstvakantie zou mijn eerste tentamenweek plaats gaan vinden en laten we zeggen, dat ik iets meer in de stad te zien ben geweest dan achter mijn bureau met mijn geliefde schoolboeken.
Londen is afgelopen zomer eindelijk mijn thuis geworden. Al vanaf dat ik dertien was en ik hier voor het eerst kwam, wist ik dat ik in deze stad thuis hoorde. En toen ik deze zomer toegelaten werd op de ‘London school for economics’ en de sleutel van mijn, weliswaar zeer luxe, appartement kreeg, kwam een droom uit.
Nu zou ik willen dat ik lekker in Nederland gebleven was. De tentamenweken hier zijn duizend keer zwaarder dan die in Nederland. Waarom was ik er ook alweer zo laat aan begonnen?
Twintig minuten nadat ik de enorme map open heb geslagen like ik de vierentwintigste Tumblr post en zing ik mee met het 3e liedje dat Spotify op shuffle tegenkwam. Mijn bed is zachter dan de koude bureaustoel en ik heb nog 4 hele weken de tijd om eraan te beginnen, dus economie kan nog wel even wachten!
Er zijn nog geen reacties.