Het was vroeg in de ochtend en ik zat klaar wakker beneden. Ik had een nachtmerrie gehad en dus was ik maar m'n bed uit gegaan zodat ik er niet te veel aan m'n droom zou denken. Ik besloot maar te gaan ontbijten en ik keek wat tv, niet dat er wat leuks op was dus al snel besloot ik naar de bushalte te gaan. Mijn bus zou over een half uurtje aan komen, maar wat kon ik hier binnen nou beter doen... Bij de bushalte aangekomen startte ik twitter op, op mijn mobiel Goodmorning, kort nachtje gehad maar we gaan er nog een dagje tegen aan. #AlmostWeekend De reacties las ik niet, ze vroegen toch niet waarom ik dan een kort nachtje had gehad. Maar al zouden ze het vragen zou ik het denk ook niet zeggen. Ik wist het niet zo. Ik opende mijn dm en las wat berichten en antwoordde daar wel op, dm's vond ik vaak leuker om op te reageren. Toen ik opkeek kwam m'n bus aanrijden en ik stapte in. Ik besefte me toen ik ging zitten ineens dat ik nog geen muziek in had. Ik luisterde naar John Mayer, ik kreeg er echt geen genoeg van. Hij had zo'n mooie zangstem en die liedjes daarbij zijn ook erg mooi. Na een tijdje kwam de bus aan, ik stopte m'n muziek weg en zocht de trein. In de bus was het altijd stil, daar luisterde ik muziek. In de trein luisterde ik meestal naar de mensen om me heen.
Zuchtend keek ik naar buiten, de trein had eigenlijk al weg moeten zijn... Ineens zag ik haar. Ze baande zich een weg tussen de mensen op het perron en kwam deze kant uit. Plotseling was ze verdwenen. Teleurgesteld keek ik naar buiten, ze was mooi, echt heel erg mooi. Ik pakte m'n mobiel uit m'n tas om toch maar weer muziek op te zetten. "Sorry, mag ik?" Ik keek naast me en zag het meisje van daarnet staan. Ik glimlachte. "Maar natuurlijk!"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen