Na een paar uur rondvliegen was de energiedraknk uitgewerkt.

Auke en Dyllis wouden de big-ben zien vanuit de lucht. Dus ze vlogen er naartoe. Toen ze boven de gigantische klok gingen schrok auke. Blijkbaar is de big ben een klok en geen jongen. De 2 meiden barstten uit in een furbielachbui en begonnen de furbie te dansen. Maar hun vreugde was van korte duur. Auke stortte neer en plette een toevallig voorbijwandelende tak. Dyllis vond het hilarisch, maar niet voor heel lang. Ze stortte ook neer, maar probeerde zich vast te houden aan de grote wijzer van de big-ben (voor alle duidelijkheid, we hebben het over de klok) waardoor de hele toren neerstortte en half-londen plette inclusief het paleis van de queen. De geest van de vermoorde agent kwam onmiddellijk kijken wat er aan de hand was. Toen hij Auke en Dyllis zag rende hij meteen weer weg en liet de furbies achter in een ouderwets holfkarretje Z werden(weeral) woest en overreden de andere agenten. Nu konden auke en dyllis vluchtmisdrijf plegen samen met de agressieve furbies. Dyllis en Auke hadden nog geen rijbewijs dus lieten ze de furbies sturen. Maar opeens ontploften de furbies van slechte kwaliteit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen