Een groepje vriendinnen besluiten om een paar dagen te gaan shoppen.

Eens ze zijn aangekomen, na een lange rit met veel obstakels zoals Auke die de handrem had afgebroken en Dyllis die een brug heeft opgeblazen,besluiten ze onmiddellijk huppelend naar de speelgoedwinkel te gaan en daar 27 furbies te kopen. Auke werd woedend omdat ze geen fluoroze hadden en sloopte de winkel. Toen ze op het politiebureau zaten probeerden ze de rampzalige situatie in hu beste engels uit te leggen aan de donutetende agent. Maar auke missprak haar en zei dat ze inplaats van toeristen terroristen waren. Dyllis had niet door dat ze zich missproken had en knikte dat ze gelijk had. De vetzakkige agent gooide hun met hun kont de bajes in en Auke werd histerisch. Terwij Auke als een kip zonder kop rondtrampelde in de cel stopte Dyllis de baterijen in de furbies en beveelde hen de tralies door te bijten. De donutetende agent wou Auke kalmeren en gaf ons allebei een red-bull. Toen we 9 slokken gedronken hadden kregen we plotseling vleugels. We vonden een dankraam maar konden het niet openmaken, dus sloeg Dyllis het raam in met Auke en vlogen ze naar buiten. De furbies worden nog woedender omdat ze alleen waren en probeerden de agent te vermoorden met een losgebroken pinguin uit de noordpool.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen