Zoals beloofd het tweede hoofdstukje

( even voor duidelijkheid dit is Emma)

Net wanneer ik mijn laatste trui in de kast wil hangen wordt er op de deur geklopt. Ik kom eraan roep ik en smijt het in de kast waarna ik de deur met een sierlijke zwaai open gooi. Met een verbaasde blik kijk ik naar de drie jongens tegenover me. Maar al snel verandert het in een glimlach en besef ik dat ik deze jongens de afgelopen maanden best wel gemist heb. Kom er maar in zeg ik en houd de deur iets wijder open waarna Nils als eerste naar binnen stapt gevolgd door Owen en Rein. Iets te drinken misschien? vraag ik terwijl ik al glazen in schenk. Ach ja nu je toch al bezig bent zegt Rein meteen glimlach. Weetje Emma? Nils kijkt me serieus aan. We vinden het echt erg voor je dat het uit is met Daan. Jullie waren echt een leuk stel en we hoopten gewoon dat jullie een keer uit jullie zelf met elkaar gingen praten. Ik knik en werp een blik uit het raam. Daan heeft er echt spijt van dat hij Kirsten gekust heeft zegt Rein. Ik schud met mijn hoofd zodat ik Rein weer aankijk. Ze maakte hem wijs dat wij 'stiekem' een koppel waren en toen hij dat eenmaal dacht had hij een waas voor zijn ogen en leek alles wat wij deden hier op te slaan. Ik knik weer voorzichtig. 'Ja ik weet het Mike heeft het me verteld'. Maar ik snap gewoon niet waarom hij daarna niet na me toe gekomen is om het uit te leggen. Nu schraapt Owen zijn keel 'geloof me dat wou hij echt heel graag alleen onze producer liet hem een soort van niet gaan, dus moest hij wel blijven'.'We hebben contact met Mike gehouden en die zou ons bellen wanneer jij terug kwam. En net op die dag hadden wij een optreden. Dus heeft Daan dat optreden eerder verlaten zodat hij je kon verrassen op het vliegveld. Maar toen hij daar aankwam bleek hij te laat te zijn en was je al weer in de auto op weg naar huis. Hij is vervolgens naar je huis gegaan maar daar heeft je vader hem weggestuurd omdat hij je te veel verdriet had bezorgt. Verbaasd kijk ik hun aan 'dat wist ik niet' zeg ik zachtjes. Klopt zegt Rein weer 'Mike mocht het van je vader niet vertellen en met ons wou je geen contact meer'. Sorry ik kon het gewoon niet aan om met jullie te praten zeg ik verontschuldigend. 'Het geeft echt niet we nemen je niets kwalijk alleen willen we graag 1 ding weten'. En dat is? Nils kijkt me doordringend aan 'ben jij nog verliefd op Daan?' Ik voel dat mijn wangen rood kleuren. Shit waarom deze vraag denk ik. Ik besluit maar meteen eerlijk te zijn en knik voorzichtig. Zie je wel echte liefde gaat nooit weg zegt Rein op zo'n Robert ten Brink manier. Ik grinnik. Kom op dan gaan we naar Daan zegt Nils en staat gelijk op. Ik kijk hem aan en schut mijn hoofd. Dat ik nog verliefd op hem ben betekend niet dat ik hem ook als vriendje terug wil. Rein kijkt me nu verschrikt aan 'waarom niet?'. Ik weet niet wat ik wil. Er is veel gebeurd en hij heeft kei veel fans die allemaal zijn vriendin zouden willen zijn. Ik denk niet dat ze het accepteren dat ik hem eerst pijn heb gedaan door maanden lang niks te zeggen en vervolgens hem weer terug nemen. Owen knikt begrijpelijk maar doet dan zijn mond open. 'Kijk ten eerste jij hebt hem geen pijn gedaan, hij heeft jou pijn gedaan. Ook waren de meeste fans best wel teleurgesteld toen het uit was aangezien jullie als perfect stel werden gezien.' Misschien moet je gewoon eventjes met hem gaan praten zegt Rein. Gewoon om alles duidelijk te krijgen wat je precies wilt. 'Volgens mij wilt Emma diep van binnen maar 1 ding en dat is Daan terug' zegt Nils nu ook al. 'En misschien'............Owen het is Oke zeg ik terwijl ik tussen hem ik kom. Ik ga wel naar Daan. YESSSS roepen ze alle 3 tegelijk. Ik schud mijn hoofd en besef dat er nu geen weg terug meer is.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen