Keep her close - Peeta Mellark
Leeftijd: 16
Karakter: Spontaan, goudeerlijk en ik zeg altijd wat ik denk. (wat niet altijd even goed uitkomt) Ik ben gek op muziek en gummyberen. Ik wil graag zo vaak mogelijk wat nieuws proberen, en ik hou van veranderingen. Ik word wel snel verveeld als iets me niet boeit. Heb vééél humor, en houd er van om te lachen. Ik voel me wel snel alleen.
Boy: Je mag kiezen, haha. Over wie je het liefst schrijft. Peeta Mellark, of Niall of Louis. (het liefst Peeta, daar zijn bijna geen verhalen van .. )
Idee: Mag je helemaal zelf bedenken hihi.
Gesproken: Het liefst Engels gesproken (als je tegen engelse praat iig) en Nederlands geschreven, maar als je dat niet fijn vind kan het ook gewoon helemaal in Nederlands.
Okay dat was het lijstje.
Hier is het liedje:
http://www.youtube.com/watch?v=26SDD60m_kY
Eeeen als laatste de foto:
http://weheartit.com/entry/23413875/via/glittercats
'Jet! Are you coming?' Einelijk was het zover. The Hunger Games: Mocking Jay part 1 ging vanavond in première. Via een wedstrijd van de radio had ik een ticket gewonnen voor de première. De bonusvraag voor een meet en greet had ik jammer genoeg niet juist. 'Jet!' 'Yeah, I'm coming!' Brul ik terug. Nog een laatste keer check ik mijn kleren. Mijn spandoek ziet er ook goed uit. Hopelijk zal Josh mij opmerken. Stiekem is hij de hoofdreden om er naartoe te gaan. In de auto is het muisstil. Ik begin licht zenuwachtig te worden en speel de hele tijd met mijn ticket. 'Jet! Quit it. It's enough. I know you're nervous but you're making me nervous too.' 'Sorry mom.' Mama knikt en rijd verder. We zijn nu in hartje Londen. Mama mag niet verder rijden dus ik moet er uit. 'Jet, I only want to say one thing. Whatever happens, behave yourself ok?' 'Yeah yeah. It's not like Josh is going to take me home.' Zeg ik lichtjes triest. 'You never know. A girl may always dream right?' 'Yeah, that's true. But now I have to go. I'll send you a message when i'm there ok.' 'Yeah, that's fine. Enjoy your evening girl.' Mama drukt nog een kus op mijn wang en laat me dan vertrekken. Ik haal diep adem en begin te wandelen. Ik heb de hele route uitgeprint maar eigenlijk weet ik het echt zijn. Zonder mijn plan ook maar 1 keer te gebruiken kom ik aan bij de zaal. Daar ga ik net als iedereen bij de hekken staan. Ik ben redelijk laat en ben dan ook bang dat ik niets zal zien. Zuchtend ga ik achter een groepje meisjes staan die duidelijk voor Liam Hemsworth komen.
De eerste auto brengt Jennifer Lawrence. Ze wuift en even heb ik het gevoel dat het naar mij is. De meisjes duwen mij opzij maar Jennifer komt dichter bij de hekken. 'Josh is in the third car.' Roept ze en knipoogt naar mij. 'Oh my god! Jennifer talked to you!' Gillen de meisjes. Ik knik en kijk nu al uit naar de derde auto. De tweede auto komt aan. Wie zou daar in zitten? Het is Liam. De meisjes voor mij worden helemaal gek. Wanneer Liam even naar hen kijkt gaan ze helemaal uit het lint. Twee van de zes vallen flauw. De andere meisjes roepen naar de security om hulp. Ze komen hen helpen en brengen de meisjes weg. Dit is een geluk bij een ongeluk. Ik kan helemaal vooraan staan! Net wanneer ik tegen het hek sta komt de derde auto aan. Het lukt me om rustig te blijven ademen. Ik steek mijn spandoek voor het hek en wacht geduldig. Josh wandelt eerst naar de andere kant en begint handtekeningen uit te delen. Ik hoop maar dat hij ook nog naar deze kant komt. Net wanneer ik denk dat hij niet meer komt draait hij terug en begint aan onze kant. Zonder iets te zeggen begint hij te schrijven op mijn spandoek. Terwijl hij schrijft (zijn handtekening denk ik) blijf ik de hele tijd naar hem staren. Die jongen is echt perfect. Hij kijkt op en knipoogt naar me voor hij verder wandelt. Ik plooi mijn spandoek samen en kijk naar zijn handtekening. Het is helemaal geen handtekening!
Meet me after the movie under the tree behind the big screen. Ik kan het niet geloven. Josh Hutcherson vraagt om met mij af te spreken? Nog helemaal ondersteboven ga ik naar de zaal voor de film. Een deur gaat open en een hand trekt aan mijn mouw. Ik kijk en zie Jennifer. 'I knew he would ask you out. Please be gentle with him right?' Nog verbaasder kijk ik haar aan en knik. 'Now, go on. Enjoy the movie.' Zegt Jennifer en sluit de deur weer.
De film is zalig en ik weet even niet meer waar ik ben. Dan weet ik het weer. Het is tijd voor mijn afspraak met Josh. DE Josh Hutcherson. Zenuwachtig ga ik naar buiten en adem de koude nachtlucht in. Snel stuur ik een berichtje naar mama. The movie was amazing. Right now I have a date with Josh, I'll call you to pick me up. Nog geen 5 minuten later krijg ik een berichtje terug. Sometimes dreams come true. Enjoy girl, see you later. X Mom Zoals altijd steunt mama mij onvoorwaardelijk. Andere mama's zouden misschien preken geven over voorzichtig zijn enzo maar mijn mama niet. Je leeft tenslotte maar 1 keer toch? Met een bonzend hart wandel ik naar het grote scherm. Er staat inderdaad een grote boom. Ik probeer rustig te blijven en leun daarom tegen de boom. Een kwartier later sta ik er nog steeds alleen. Ik schud mijn hoofd en zucht heel luid. Dan maak ik me los van de boom en vecht tegen de tranen die eraan zitten te komen. Net op het moment dat ik weg wil gaan voel ik een hand op mijn schouder. 'Sorry I'm so late. Press didn't want to let me go.' Fluistert hij in mijn oor. Een rilling kruipt over mijn hele lichaam. 'Cold?' Vraagt hij, ik schud mijn hoofd. 'No, you do that too me.' Zeg ik met blozende wangen. Josh glimlacht en komt dichterbij. 'You look amazing. I would love to know you better.' Zegt hij met zijn sexy accent. 'It's like a dream coming true.' Is het enige wat ik kan antwoorden. 'Then you have to make sure you don't wake up.' Zegt hij met een glimlach, ik glimlach terug en durf voor de eerste keer een stap in zijn richting doen. Blijkbaar heeft hij daarop gewacht. Zacht legt hij zijn hand in mijn nek en brengt zijn gezicht dichterbij. 'May I?' Vraagt hij beleefd. 'Always.' Antwoord ik, meteen erna voel ik zijn zachte lippen op de mijne. Het voelt hemels en ik kan niet anders dan een opmerking te geven. 'Why did you stop?' Josh lacht. 'I want to see your beautiful face. But if you want another kiss you can get one.' Voor hij iets kan zeggen druk ik mijn lippen op de zijne. Uren gaan voorbij, we praten, lachen, kussen. Maar dan worden we gestoord. 'Hi Josh. Hi girl.' Verbaasd kijk ik op. 'It's time to go home don't you think?' Ik knik, waarom denkt Jennifer daar eigenlijk aan? En hoe wist zij dat hij hier was. 'He didn't tell you that I know everything, did he?' Ik schud mijn hoofd. 'Josh, any idea how this must be for your girl. It must look like we are dating and i'm here to check your new toy or something. Am I right?' Blozend knik ik. 'It really looks like that.' Geschrokken kijkt Josh mij aan. 'It's not like that! Jenn is just a friend, nothing more. I would never play with you like that. Never.' Nu ik zijn geschrokken gezicht zie moet ik bijna lachen. 'I believe you.' Hij drukt zacht een kus op mijn lippen tot Jennifer begint te kuchen. 'It's late guys. Let's take the limo and bring the girl home. By the way, I don't want to call you "the girl" anymore. What's your name?' 'I'm Jet.' 'Hello Jet, i'm Jennifer but you may call me Jenn.' Ik knik en glimlach.
In de limo praten we nog een hele tijd en dan ben ik thuis. Josh zet zijn nummer in mijn gsm en ik de mijne in zijn gsm. Dan pakt Jennifer mijn gsm af en zet haar nummer er in. 'I do want to talk to you some time.' 'Thanks.' Zeg ik en lach. Jennifer draait zich weg. 'Go on, kiss and let her go. You'll see her tomorrow.' We moeten allebei lachen nu Jennifer zich gedraagt alsof ze onze moeder is. Na een afscheidskus wandel ik naar huis. Daar vertel ik snel alles tegen mama en ga naar bed. Het geluid van mijn gsm zorgt dat ik nog niet in slaap val. You're the best that ever happened to me <3 Ik glimlach en word helemaal warm vanbinnen. I feel like the luckiest girl in the world. I will never stop loving you. <3 xx Nog geen minuut later heb ik weer een sms. Neither will I <3 xxx Met die sms brandend in mijn geheugen val ik in slaap en hoop maar dat het geen droom is.
Ik heb me niet aan je foto gehouden en ook niet aan je liedje... Dit kwam in me op en ik vond het wel leuk...
Als je wilt schrijf ik er ook nog 1 die wel over het liedje en de foto gaat...
Ik hoor het wel.
Reageer (1)
Ik vind hem super leuk!!
1 decennium geledenHahaha en ik zou nog wel een shot willen met het liedje en de foto,
maar dat alleen omdat ik ze super leuk vind om te lezen!
Want deze vind ik ook echt top
Dankjeeeeee !!!
xxx