Foto bij Chapter 08~Imke

CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

Oh Imke wat cool dat ik nu een klein zusje heb jullie mogen allemaal bij ons wonen Hug!! Liam Doe ff normaal!! Maar imke jullie mogen kiezen welke namen willen jullie? Ik zouw wel Lisa Grace Styles willen heten!! Okeej maar je gewone naam is Lisa maar Grace hoort er bij!! Jap En jij Sarah? Ik wil Sarah Luna Tomlinson heten!! En jij Gwynn? Gwynn Alicia Malik En jij Ikrame? Doe mij maar Ikrame Lola Horan. Maar Niall euh ben ik ook iers? Jij bent 1/2Iers. Maar je lijkt marokaans Okeeuj =D En Imke hoe jij? Imke Amy Payne? Leuwk allemaal maar ik heb nu echt een vraag? Willen jullie allemaal een klein appart kamertje of willen jullie een super grote kamer met zijn 5jes? Ze zeggen allemaal met zijn 5jes!!

In de kamer van 1D:
Echt super dat we zusjes hebben!! Inderdaad Saar is echt top ze houdt van wortels als ze mijn zusje niet was dan was ik verlieft op haar!! Want ze is Knap, Lief, Aardig, CarrotLover en Super LOLLIG!! Gwynn is ook super ze is echt zoow lief. Perrie zal haar super leuwk vinden!!
Maar Ikrame is de leuwkste duuh ze is gewoon IKRAME!! Lisa is ook top ze is precies een jaar jonger als mij!! Maar Liam is Imke Leuwk? Jah Super top ze is echt lief!! We mogen echt boffen met hun!!

In de kamer van ons:
Ik zei het toch ik heb het gezecht haha en jullie niet geloven!! Super stom van ons jah. Maar vinden jullie ze nog leuwk? Duuh maar ik ben niet meer verlieft! Okeeuj maar kom we moeten echt gaan slapen meiden morgen is het Kerst echt super tof ik houw echt van Kerst!!

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen