Merry xmas iedereen!! Bedankt om mn verhaal al tot hs 30 te lezen en ik hoop dat jullie het een beetje goed vinden? In elk geval super om al die reacties te krijgen!! Wie vindt in dit hs een citaat uit Stop the time hhha?
xxx

(door Inge)
Op het kaartje lees ik:
'ZORG DAT ISABEL DEZE TEKST NIET TE WETEN KOMT? ZE IS GEVAARLIJK!!! Hoi Inge, geen liefdesroos deze keer het gaat om vriendschap.Ik heb pas onlangs beseft dat ik mijn best moet doen om vrienden te maken. Niet om ze eenzaam te maken. En daar ga ik aan werken. Bij jou heb ik nog een kans. Bij zo goed als alle anderen heb ik het verpest. Daarom kan ik tegen jou zo open zijn. Ik weet dat we vriendinnen kunnen worden. Please, let me be your soulmate. xxxxxx Lynn'
Onder het tekstje heeft ze een foto van haar mama gekleefd. Ik krijg tranen in mijn ogen van ontroering. Maar veeg ze gauw weg, zodat niemand iets merkt. Ik wist dat Lynn aardig kan zijn. En ik zal zorgen dat ze bij de anderen ook een kans krijgt. Dat verdient ze.
(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
(door Sammantha)
Ik zit in mijn eentje op mijn kamer -mijn kamergenootje is naar de bib- met de roos die ik kreeg in mijn handen. Hij is net zo anoniem als de roos die ik naar Owen stuurde. Op het kaartje staat alleen maar: 'Voor Sammantha (H) xxx' Als hij van Owen komt, zou ik heel blij zijn. Maar stel je voor dat hij van iemand anders komt. Of misschien is het gewoon een flauwe grap. Ja, dat zal het wel zijn. Geklop op mijn deur. Wie kan dat zijn? Ik open de deur en kijk recht in de bruine ogen van Owen. Ik gooi de roos gauw op mijn bed zodat hij niet merkt, dat ik er mee zit.
"Mag ik binnenkomen? Ik wou gewoon even in jouw gezelschap zijn...", zegt Owen. Mijn hart klopt in mijn keel..
"Oké", antwoord ik en ik laat hem binnen en sluit de deur achter hem. Hij gaat op mijn bed zitten en ik zet me naast hem neer. De roos duw ik vlug onder het bed.
"Voel je je al een beetje thuis hier op school?", vraagt Owen.
"Jazeker, jullie zijn allemaal zo aardig. Ik werd eigenlijk direct in de groep opgenomen, dat zou op mijn oude school nooit het geval geweest zijn."
"We hebben hier inderdaad geen personen die populairder zijn dan anderen. Lynn en Chanyeol horen er niet echt helemaal bij, maar verder zijn we één hechte groep."
Ik knik. "Dat had ik al gemerkt."
"Je was zeker erg zenuwachtig toen je hierheen kwam?"
"Ja. Ook omdat ik nog nooit eerder iets met mijn magie gedaan had. Dit was allemaal nieuw voor me."
Owen kijkt begrijpend. Ik staar voor me uit.
"Weet je", zegt Owen, "Toen ik hier voor het eerst kwam, was alles ook totaal nieuw voor me. Ik kende de andere MSboys, en hun vriendinnen en Priscilla natuurlijk..."
Ik draai mijn hoofd wat meer in zijn richting zodat ik zijn gezicht kan zien. "Jouw vriendin."
"Nee... Nee... Ralfs vriendin."
"Hou je nog van haar?", ik hoop dat ik niet te nieuwsgierig klink.
Hij kijkt mij nu ook aan. "Eerlijk gezegd voelde ze altijd al als een zusje..."
Ik ben wat verward. Dus hij heeft ECHT geen vriendin!! Maak ik dan misschien wel kans...?
"Bij jou voelt het anders", zegt Owen opeens, waarna hij zich plots vooroverbuigt en onze lippen elkaar zachtjes raken.

Reageer (3)

  • GossipGirl21

    Das heel belangrijk in het leven die twee dingen. <3 <3 Echt wel. Hoppelijk dat dat meer is dit jaar.

    6 jaar geleden
  • sammainiac

    Snel veder

    1 decennium geleden
  • certified_cloud

    love it!! ik hou van OWMANTHA/SAMEN!!
    ik denk dat SAMEN beter klinkt, voor als je het nog niet door had dat is de shipname van SAMantha en owEN.
    ik ga voor de rest ook een shipname bedenken! haha
    snel verder!! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen