Chapter One: Bullied
De zon scheen fel door de ramen heen wat apart was want het was winter.
langzaam aan werd het donker en was het inmiddels 22:00.
Een meisje met donkerbruine haren en blauwe ogen. ze keek verlegen in haar ogen en droeg een vest met 'Celebrate' erop.
Haar naam was Megan. het was een enigskind die niet veel te doen had op dit moment.
Al gauw trok ze haar pyjama aan en kroop ze in haar bed en ging ze slapen.
vervolgens lag ze in haar bed te woelen omdat het koud was.
Het werd al weer snel licht en de wekker ging af op 6:00.
Het was al weer maandag haar heerlijke weekend was voorbij gegaan.
Haar nieuwe school vond ze al ingewikkeld ze zit officieel in de 2e klas.
Ze stapte op haar fiets met haar rugzak op d'r rug.
Onderweg kwam ze een aantal meiden tegen die toevallig op de school zaten waar zij nu naartoe gaat. Megan zag er niet slonzig uit, gewoon normaal.
Toen ze aankwam zette ze haa fiets in de fietsenstalling. Toen ze nét het schoolplein opliep ging de bel. snel ging ze als derest naar binnen. maar snel was ze verdwaald. Sommige leerlingen waren te flauw om niks te zeggen als ze iets vroeg wat en welke lokaal het was.
Ze ging naar de bovenverdieping met de trap richting Klaslokaal 21 botsten een paar meiden tegen haar aan ''Kut wijf, loop toch eens door.'' riepen ze. Megan negeerde het maar, in de hoop dat ze ophielden. ze maakte de deur open en liep naar binnen en nam plaats een een stoel.
De meiden waar ze tegenaan botsten kwamen express naast haar zitten aan tafel
de zogenaamde 'Leider' van dat groepje fluisterde: ''We pakken je ooit wel''.
''Ik zou nu maar lekker slijmen bij je nep-vriendinnen'' zei Megan hatelijk tegen haar terug.
Dit zag de Docent dan.
De Docent liep naar haar toe en zei alsvolgt ''Wat is uw naam?''
''Megan'' zei ze op een normale toon
''Goed Megan ik wil dat je het lokaal nú meteen verlaat! Begrepen!''
''Megan wat een naam zeg'' zei een van die meiden.
Megan stond alsvolgt op en liep naar de deur toe. ze draaide zich om ze zag een rode vlek tussen de benen van een van die meiden ''Hé kijk nou toch je bent doorgelekt'' Megan proestte van het lachen en liep het klaslokaal uit.
Ze keek op haar briefje waarop haar kluisnummer stond en haar code.
Opzoek ging ze ernaar. gang voor gang uiteindelijk had ze 'm. ze voerde de code in en maakte 'm open. ''Goh.. dit kan versiert worden'' Ze haalde een paar posters van Ke$ha uit haar tas en wat plakband die ze nog bijhad van haar oude school. Met plezier plakte ze 2 posters van Ke$ha erop en ze sloeg het kluisje weer dicht.
Ze keek op haar horloge, het was nog lang geen tijd. en ging ze maar op het bankje zitten dat tegenover de kluisjes stond.
Onopgemerkt ging de bel en iedereen kwam naar buiten ook de meiden die haar zo nodig moesten irriteren. ze kwamen voor haar staan.
''Dit is jouwn laatste dag hier, niemand spot met ons''
Er zijn nog geen reacties.