Foto bij Chapter 07~Imke

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Im wij moeten iets zeggen. Ik heb een stamboomboek doorgelezen. En jah ze hadden allemaal een jong zusje. Maar het zusje van Louis heet Luna. Van Harry heet Grace. Van Niall heet Lola. Van Zayn heet Alicia. En van Liam heet Amy. Wij heten toch anders? Saar das Logisch hé als we geadopteerd zijn. Wij waren pas 2 we konden niet praten. Je hebt een punt. Ik weet het nu zoow zeker. ik heb een idee kom ze hebben vast nog wel baby foto's ik wel in mijn rugzak. Kom waar w8en we op!! En ze lopen naar de kamer. Heey kom kijken er liggen hier fotoboeken vana toen ze klein waren. Oke iedereen pak je baby foto's we doen eerst die van Zayn. OKee Gwynn mag ik je foto? Hier Hier hij en zijn zusje. WOW jij lijkt op zijn zusje 2 druppels water!! Ze is gewoon Zayn's zus!! Nu die van Harry. Okee lis je foto. WOOW Super Cutee Harry maar ik moet er 1 van zusje. Awh hier. Wow lisa je bent gewoon Grace. Nu Saar kom hier. Op de eerste bladzijde meteen zijn zusje. Jah Saar je bent Louis Zusje.
Niall ff kijken hij heeft een marokkaans zusje. Zie ik hier die foto. Woow precies het zelfde!! En Nu Liam. hier die foto!! Eerste bladzijde. Ow jij lijkt veel op Liam Dat ook Maar super op zijn zusje. Kom we gaan het ze laten zien. Ze lopen naar hun kamer. Heey jongens hier kijk is aan ons bewijs wij zijn familie!! Wow die foto's van onze zussen hebben we nog nooit gezien. Dat zijn onze baby foto's!! Dus wij zijn Familie Imke? Jap Liam......

Reageer (2)

  • XMEMEPOWERX

    omg impie was het maar waar dan was ik het zusje van niall

    1 decennium geleden
  • XMEMEPOWERX

    lol

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen