OO1
"Stukie?" Zayn zwaait met zijn pizza punt in voor gezicht. Een misselijk gevoel borrelt in mijn op "No thanks honey" En ik staar naar de tv. Ik voelde hoe Zayn naast me op de bank ploft. "Hij is echt héél lekker hoor baby" Drong hij aan. Ik schud mijn hoofd. "Ik heb niet zo'n zin een pizza" Zayn kijkt mijn ongeloofwaardig aan "Wie wilt nou niet zo'n lekker stuk, van zo lekkerding zoals mij. En daarbij jij kan niet zonder pizza" Glimlachte hij. Ik zucht, soms kan hij echt doordringen. "Zayn nee! Ik wil gewoon geen pizza nu dring niet door nee is nee!" Zei ik geïrriteerd. Zayn keek me een beetje geschokt aan en hij plaatste zijn pizza doos op het bijzettafeltje die naast de bank stond. "Honey what's wrong?" Hij sloeg rustig zijn armen om mijn heen. En wreef over mijn armen. Ik begraafmijn hoofd in zijn shirt. En de tranen die al een tijdje er uit wouden, komen kwamen er uit. Zayn die nog altijd over me rug wreef om mijn te kalmeren lukt een beetje. 'Babe wil je me vertellen wat er is?" Ik zuchte en knikte dan toch maar. Ik ging een stukje omhoog om hem aan te kijken. En nam diep adem. "Nou ik voel me gewoon niet lekker, al een weekje al." loog ik "Is het iets om me zorgen mee te maken?" Vroeg hij gelijk als ik was uit gepraat. Ik schudde mijn hoofd. "Nee, ik denk dat het gewoon een lichte griep is of zo gaat wel weer over" Loog ik weer. Eingelijk heb ik dit langer dan een week maar ik wil hem niet bezorgt maken wat hij dus nu is. "Oké, maar de lads komen zo vind je dat erg?" Ik schude mijn hoofd en ging weer half op Zayn liggen. Zayn sloeg zijn armen om me heen en ging ook goed zitten en keek weer naar de tv die aan stond. "Weet je zeker dat ik me echt geen zorgen hoeft te maken?" ik zuchte weer. Het is wel lief van hem dat hij zich zorgen maakt over mij. Maar soms is het irritant dan blijf hij maar door zeuren. Laats was dat ook vorig maand ofzo was ik ook niet lekker en ik mocht gelijk niks doen van hem. En dat wil ik niet. Hij moet zich gewoon richten op de jongens, zijn band. Niet de hele tijd op mij."Nee echt niet honey" En ik ging recht zitten op de bank. Ik hoorde de bel en ik stond op. Dat zal vast wel de jongens zijn. Ik deed de deur open en werd gelijk geknuffeld. Gekken jongens. 'Heey lekkerding van me" gilde Louis in me oor "Lou A schreeuw niet in me oor en B Mijn lekkerding zit-" Mijn zin werd haf gekapt door Zayn. Oké hij zat dus niet op de bank. "Staat hier. And back off Loubear she mine." Maakte hij mijn zin af. "Ja ja Mr. Malik ik blij wel van Miss. Malik af hoor" Zei hij nep beledigt. "Mooizo als je dat maar weet want ze is van mij en blijft van mij." Urghh altijd de zelfde ritueel. Ik heb al 4 jaar een relatie met Zayn en bijna een half jaar zijn we getrouwd. Maar in die jaren gaan ze nog altijd bek vechten der over dat ik Zayn zijn eigen dom ben. Echt belachelijk maar af en toe is het wel leuk om dat te zien. Niet dat ze echt ruzie maken maar gewoon voor de lol. "Boy stopped!" Ze keken om en knikte. Ik begroet nog de rest. en ging naar de woonkamer toe. En plofte op de bank. Laat maar de druken avond maar beginnen. Geloof me dat is altijd zo als hun der zijn...
Hiya ik zag net pas dat het boek al 6 abo's heeft dus een hoofdstuk hihi!
En ik zag ook net pas dat mijn zusje/vriendin UnicornDarcy me heeft verlaten dat ik het alleen moet doen. Ik ga d'r aanklagen er voor haha. Nee gwn niet, maar ik hoo[p dat jullie hebben genoten van het hoofdstukje! Ooh en eerste stukjes zijn altijd slecht right? Maar willen jullie een reactie achter laten of ik veder moet en of het goed was or not!
Big X'jes Romy
Reageer (2)
Superleuk!
1 decennium geledenNieuwe abo!
Snel verder xoxo
Leuk stukje
1 decennium geledenVerderr