Foto bij Chapter 06~Imke

.........................................................................................

Okeeuj het is raar jah maar ik ben echt niet Louis' Zus!!! Oke ik ga het gewoon vragen ik ben niet gestoord!! Im dat ben je wil psychishe tweeling!! Imke loopt nu naar de kamer van 1D!! Heey Liam mag ik wat vragen? Jah tuurlijk. Okee het klinkt raar maar ik denk dat euhh.... Wij.... Familie zijn. Lollig hoor maar dat is niet zoow mijn zusje is dood. WAAROM GELOOFT NIEMAND ME!!! Woow sorry hoor. MAAR NIEMAND GELOOFT ME IK HEB DAT OOK MEEGEMAAKT MAAR DAT IS RAAR!!! Imke loopt boos de trap op!! Waarom gelooft niemand het. Snik. Liam komt de kamer in. Heey im ik wouw je niet boos maken. Maar dat ben ik ook niet. Ik ben boos op mezelf. Hoezoow dan? Nouw waarom voel ikk dan niks meer voor jouw was het maar zoow maar nee dat is er niet meer dat moet iets betekenen.
Ik vind je ook aardig hoor maar ook liever als vriend. Maar liam Vind je het niet raar Sarah heet Sarah Tomlinlee en Ikrame Horanne!!
Raar inderdaad maar dat is dan zoow ik laat je even alleen zoow kun je even rusten. Liam loopt weg. Opeens komt Gwynn binnen. Ik geloof je meid Vast. Jah indd het is toch raar. Je bent al jaren op Liam nu heb je hem en opeens niks!! Okee maar vind jij zayn nog leuwk? Nou eigenlijk niet maar dat wil ik mezelf niet wijsmaken maar ja zus zouw nog beter zijn hij is al met die Perrie meid. Opeens komen de andere meiden binnen../...

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen