Liam, de jongen die ik slechts een half uur geleden heb ontmoet, flitst telkens door mijn hoofd. Hij had iets speciaals, iets dat me aantrok. Audrey en ik zitten rustig ergens wat te eten. Het is immers al avond en we hadden nog niets gegeten. ‘Does it taste good, princess?’, vraag ik aan mijn dochtertje die net een spaghettisliert naar binnen slurpt. Met haar mond vol knikt ze. Ik had haar een kinder spaghetti besteld. Zelf ben ik aan het genieten van een bord tagliatelle met truffelsaus. ‘Do you want a dessert?’, vraag ik aan Audrey als we beiden ons hoofdgerecht op hebben. Een glimlach verschijnt op haar gezicht. Ik lach eventjes en wenk dan de ober om bij ons te komen. ‘I would like to have two dame blanche’, bestel ik aan hem. Hij knikt als teken dat hij het begrepen heeft en verdwijnt dan weer. Niet veel later komt hij weer terug met twee ijsjes. ‘Here you go, miss’, glimlacht hij naar me en zet het voor ons. ‘Thank you’, reageer ik. Ik neem een hap van mijn dessert en sluit even genietend mijn ogen. Het is heerlijk. Wanneer we het naar binnen hebben gewerkt, reken ik af aan de ober. Ik trek Audrey haar jas aan en doe de mijne ook aan. Samen lopen we terug naar ons hotel. De lantarens verlichten de donkere straten van Londen op. Het ziet er erg gezellig uit. Ook hangt er overal kerstversiering, wat voor een fijne sfeer zorgt. Als we bij het hotel zijn aangekomen, stappen we het prachtige hotel binnen. ‘Good evening’, glimlacht de portier naar ons en houdt de deur voor ons open. ‘Good evening’, reageer ik vriendelijk. We wandelen vervolgens door naar de lift. We stappen in de lift. Pas als de lift stopt op de tweede verdieping, gaan we eruit. We lopen door tot onze kamer. Ik open de deur en laat Audrey voor gaan. Ze maakt een aanloop en springt zo op het bed. Ik besluit hetzelfde te doen en loop met een vaart op het bed af, waarna ik me erop laat ploffen. We leggen ons onder de deken. Ik neem de afstandsbediening en druk de televisie aan. Plotseling hoor ik mijn gsm afgaan. Het is een sms van een onbekend nummer. Nieuwsgierig open ik het.

Hi, Maddison. I was wondering if you would like to have a drink with me tomorrow noon? You can take Audrey with you ofcourse. :) Let’s say 1 ’o clock at Caffe Nero in Frith St? Love, Liam ( the guy you met today infront of the M&M Store incase you didn’t know..)

Ik stuur terug dat het me erg leuk lijkt. Ik leg mijn gsm weer weg en blik op het tv-scherm. Een of andere film is bezig. Als hij gedaan is, zet ik de tv af. ‘Good night, love’, fluister ik naar Audrey en druk een kus op haar kruin. Ik krijg niets terug, dus ik ga er vanuit dat ze al in slaap is gevallen. Mijn ogen beginnen ook al dicht te vallen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen