We zijn inmiddels zo ver dat 2013 bijna voorbij is en ik moet bekennen, dit jaar ging zo ongelooflijk snel. Dat zeg ik volgens mij ieder jaar maar dit jaar echt!
Er zijn een hele boel leuke dingen gebeurd dit jaar waar ik met een grote glimlach aan terug denk. Het begon al met het oud&nieuw feest aan het begin van dit jaar, waar ik met zo'n leuke jongen heb gezoend! En dat is nu alweer bijna een jaar geleden.. Maar ook de theater tour van So You Think You Can Dance waar ik heen ben geweest. Samen met een vriendinnetje had ik een kaartje geschreven voor Frederick en een medewerkster van een theater zou er voor zorgen dat hij het zou krijgen.. Een week later stuurde hij ons een tweet, wat waren we blij!

Ook mijn uitwisseling naar Londen hoort bij één van de leukste dingen die ik dit jaar heb meegemaakt. Ik wou altijd al naar Londen en ook al was het met school; het was geweldig. Het concert van Justin Bieber staat misschien wel op nummer 1 van leukste dingen uit 2013. Na zo lang aftellen was het eindelijk zo ver. Helaas was het ook zo weer voorbij. Ook kijk ik heeeel gelukkig terug op mijn zomervakantie in Blanes. Dit was 8 dagen lang feesten en bruin worden, 2 van mijn favoriete bezigheden haha.

Maar niet alleen dingen als concerten, vakanties etc. horen bij mijn leukste herinneringen. Zo ging ik met mijn vriendinnen wokken een paar maanden geleden en dat was zo ongelooflijk gezellig! En sinterklaas met mijn familie, ik heb zo gelachen! Ook de opnames van Lingo staan er tussen. Mijn broer deed in april mee aan Lingo met een vriend en ik mocht mee naar de opnames. Zo leuk om eens mee te maken!
Als ik er zo op terug kijk was 2013 voor mij best een leuk jaar.

Maar helaas kleeft er ook iets aan waardoor al het leuke een stuk minder leuk wordt. Één van mijn beste vriendinnetjes heeft aan het begin van het jaar te horen gekregen dat ze lymfeklierkanker heeft en dit is zo dichtbij en heftig.. Gelukkig heeft ze nu net haar laatste behandeling gehad dus 2014 wordt haar jaar, dat weet ik zeker. Maar het zet je wel even met twee voeten op de grond.

Nu is het bijna het nieuwe jaar en zoals ik al zei denk ik rond deze tijd terug aan alle dingen die gebeurd zijn, en ook kijk ik naar mijn voornemens van het vorige jaar. Dit jaar heb ik ze alweer niet volbracht!
- Een vriendje zoeken/krijgen/hebben whatever: Niet gelukt
- Meer sporten: Niet gelukt
- Leren koken: Niet gelukt
- Minder uitgeven: Niet gelukt

Outch. Nou, ik probeer het dit jaar gewoon weer lekker opnieuw! Volgend jaar horen jullie wel weer hoe het gegaan is. Verwacht maar niks (;

Fijne feestdagen allemaal!
xoxo

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen