Foto bij proloog

"Lies!!! Jason heeft me een sms gestuurd! Of ik van het weekend met hem naar de bios ga!" Ik schreeuwde haar de oren van het hoofd, maar Lisa had er schijnbaar geen last van. Ze stond daar maar met een enorme grijns en een blik van 'ik wist het wel'. "Dude, heb je al een antwoord gegeven?" Vroeg ze terloops, terwijl ik op mijn bed lag en mijn kussen omarmde. Mijn hoofd viel over de rand, zodat ik haar kon zien -weliswaar op z'n kop-. "Oh shit!" Lisa lachte me heel hard uit terwijl ik met een hoofd zo rood als een tomaat een sms terug stuurde.

Lijkt me leuk.

Ok, zie ik je om 8 uur bij het station? Xx

"OMG Lies! Lees! Hij stuurde me twee xjes!" Hysterisch zwaaide ik mijn mobiel voor haar neus langs.
"Resa. Ik weet hoe leuk je Jason vindt, maar ik moet nu echt weg." Onderbrak ze mijn geratel over de perfecte jongen. Meteen trok ik een pruillip.
"Oké, veel plezier bij je oma's verjaardag." Ik liep mee naar de voordeur en gaf haar een afscheidsknuffel. "Ik zie je morgen weer op de eerste dag school." Lisa's gezicht toonde alleen maar walging bij het horen van het woord. "Ja, tot ziens in hel." Lachtte ze.
Het moment dat de deur weer in het slot viel rende ik naar boven om naar een foto van Jason op mijn mobiel te staren.

Op dat moment voelde ik dat ik nooit iemand anders leuker zou vinden dan hem.




Hoe verkeerd kon ik zijn.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen