Foto bij Hittin' my crush?

Ik zat in de klas toen mijn vriendin aankwam. ,Sau, leuk blouseje!' Zei ze enthousiast. ,Dankje.' Mompelde ik half slapend. ,Slecht geslapen?' Ik humde een ja en Lauren ging naar haar plaats. Mijn andere vriendin Amy kwam ook het lokaal binnen gevolgd door Jamie. De lekkerste jongen van heel Nederland en omstreken. Ik was al meer dan een jaar verliefd op hem, en had dat een week geleden aan hem verteld. Best pijnlijk als je er zo over nadenkt. Hij nam plaats aan de andere kant van het lokaal en zijn ogen vonden de mijne. Hij grijnsde en gaf me een knipoog. Meteen voelde ik mijn lichaamstemperatuur met 20 graden stijgen. Mijn vriendin die naast me zat, zag me rood worden en zei: ,Jamie weer?' Beschaamd knikte ik en de leraar vroeg onze aandacht.

10:30 pauze
Snel pakte ik mijn eten uit mijn tas en ging naar buiten. De stiefbroer van Jamie kwam naar me toe. Sander. ,Hey Lisaura.' Hij was altijd een emo type, maar hij was wel aardig. ,Hey Sander. Is er wat?' ,Luister, ik wil je niet kwetsen, maar Jamie zei dat je dik bent.' Ik trok mijn wenkbrauwen op. ,En dat zegt hij niet gewoon recht in mijn gezicht?' Zei ik verontwaardigd. Hij hield zijn schouders op. Ik liep naar Jamie toe met gebalde vuisten. ,Jamie ik net iets interessants. Als je me dik vind, zeg dat dan gewoon in mijn gezicht, lul!' Ik gaf hem een vlakke hand en liep naar mijn vriendinnen die al buiten stonden. Ik zag Jamie en zijn ,,vrienden'' ook al buiten en hij wreef met een pijnlijk gezicht over zijn wang die ik geraakt had. Schaakmat, bitch.

Reageer (1)

  • HarrysAriana

    Dit verhaal komt me zwaar bekend voor.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen