Foto bij Chapter 7

Reacties?

Niall pov:
Je was juist gaan zitten met een overvol bord aan tafel toen je een harde stem hoorde roepen: “Pardon? Wil je me soms afsluiten van de rest van de wereld?!” Meteen keken jullie naar de tafel waar Zara kwaad was recht gaan staan. Ze was in een discussie met één van haar bodyguards. Daarna beende ze de zaal uit met nog een cakeje in haar hand. Harry: “Die is vrolijk.” Eleanor: “Harry! Zoiets zeg je niet.” Het was even stil je nam een hap van je eten en keek toen de rest aan. Je at je mond leeg en zei toen: “Jongens, morgen vroeg komt Zara bij ons zitten voor het ontbijt.” Perrie: “Leuk.” De anderen knikten instemmend en je zag Zayn bedenkelijk naar de tafel bodyguards kijken. Zayn: “Waarom zou ze al die bodyguards nodig hebben?” Je haalde je schouders op. Louis: “Misschien is ze wel bekend!” Je zag Louis enthousiast kijken met een enorme glimlach op zijn gezicht. Eleanor keek hem hoofdschuddend aan terwijl ze een lach op haar gezicht kreeg door Louis’ enthousiasme. Harry: “Misschien is ze wel een model.” Je zag hem met zijn wenkbrauwen wiebelen en je keek hem raar aan. Harry: “Wat? Ze is hot! Het zou toch kunnen?” Louis: “Of misschien is ze een zangeres!” Liam: “Jongens rustig, wie weet is ze helemaal niet bekend.” Jij: “Misschien.” Louis: “Of, of, of haar vader is bekend!” Hij klapte blij in zijn handen toen hij dat bedacht had. Zayn: “Louis idioot, die is toch omgekomen als haar vader bekend was dan had dat al lang verspreid geweest.” Louis: “Haar moeder dan?” Hij pruilde erbij en keek iedereen met zielige ogen aan. Je schudde je hoofd net als de rest. Toen gaf Louis het op en nam een hap van zijn eten. Je keek terug naar de tafel maar je zag geen enkele bodyguard meer. Eleanor had het blijkbaar ook opgemerkt en zei: “Die zijn ook snel weg.” Jij: “Ze moest nog naar een belangrijke vergadering of zoiets.” Meteen keek iedereen je verbaast aan. Jij: “Wat?” Liam: “Een vergadering?” Je knikte. Jij: “Ja ze zei wel niet waarover maar het leek wel dringend.” Je zag Liam bedenkelijk kijken. Je nam nog een laatste hap van je eten en legde toen je vork neer op het bord samen met je mes. Tijd voor het dessert!

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen