Foto bij Chapter 28

foto is Gregory

age: 35
eyes: brown
hair: brown, with a little grey

We zijn pakweg een halfjaar verder. Joseph leeft nog steeds. Het gaat zelfs beter met hem. Hij is vandaag voor onderzoek naar het ziekenhuis, om te kijken of ze misschien toch iets kunnen doen. Ik hoop het wel. Ik zit op de bank, tv te kijken. We zijn weer verhuisd. We wonen nu bij Gregory. Pap is zo gelukkig. Het is echt schattig om te zien. Ze zitten op de tweezits. Pap heeft zijn arm om Gregory heengeslagen, en samen kijken ze tv. Ik pak mijn telefoon, en begin met Dave te appen. Hij heeft nu pakweg 3 maanden iets met Emily. Ze zijn zo snoezig samen. Ik hoor pap zijn keel schrapen. 'Is er iets?' vraagt Gregory. Ik kijk op van mijn telefoon. 'Nou, ik wil je iets vragen.' 'Voor de draad ermee,' zegt Gregory lachend. Wat is er toch met pap? Hij ziet er zo nerveus uit...Wacht eens even! Hij gaat Gregory ten huwelijk vragen. Ik weet het zeker, hij gaat Gregory ten huwelijk vragen. Beheers je, Haley. Ik richt me weer op mijn telefoon. 'pap gaat Greg ten huwelijk vragen, denk ik.' Dave reageert meteen. 'For real?! Haley, dat is geweldig!' 'Ja, maar ik doe nu heel gewoon, want Gregory heeft nog steeds niets door.' Gregory gaat verzitten. 'Ik weet niet hoe ik dit moet vragen.' 'Heb je geld nodig?' vraagt Gregory. Pap schudt meteen zijn hoofd. 'Nee, dat is het niet. Schatje, we kennen elkaar nu al best een tijdje. Je betekent heel veel voor me. En je hoeft nu nog geen antwoord te geven. Het is best wel iets belangrijks, dus denk er rustig over na.' Gregory kijkt hem verbaasd aan. 'Wat bedoel je?' Volgens mij begint hij een idee te krijgen. Kom op, pap. Ga door! 'Wat wil je vragen, Frank?' vraagt hij. Pap staat op, en knielt voor Gregory neer. 'Gregory Sherwood, wil je met me trouwen?' Gregory lijkt even niet te weten, wat hij moet zeggen. 'Jezus Frank...Ik...Ik weet niet wat ik moet zeggen...Ja...Ja, dat wil ik...Ik wil dolgraag met je trouwen.' Pap gaat weer naast hem zitten. Ze kussen elkaar.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen