Hangover
Ik opende voorzichtig mijn ogen en voelde een steek door mijn hoofd gaan. Mijn mond voelde kurkdroog aan. Precies waar ik al bang voor was. Ik was wel voorbereid, want ik had al 2 paracetamol klaar liggen. Met de deken voor mijn ogen draaide ik me op mijn buik, en griste mijn zonnebril uit de tweede la van mijn nachtkastje. Ik zette die op als bescherming tegen de felle zon die naar binnen scheen. Ik humde en liep met tegenzin naar de keuken waar ik de paracetamol in nam met een glas water. Feesten was leuk, maar een kater hebben, niet.
Een half uurtje later stond ik opgefrist in de hal. Nou ja, opgefrist. Ik voelde me nog steeds slecht. Ik liep nog snel naar de salontafel om mijn sleutels te pakken maar schrok toen ik een jongen naakt op de bank zag liggen. Ik rolde hem van de bank af en met een plof viel hij op de grond. ,What the-' Zijn ogen stonden wijd open en toen hij mijn ogen vond, speelde een grijns rond zijn lippen. Hij stond op en pakte me vast. ,Hey babe.' Zei hij nonchalant. ,Laat me los. Kleed je aan. EN VERLAAT MIJN HUIS!' Schreeuwde ik. Hij schrok en deed als de donder zijn kleding aan. ,En weg!' Gromde ik. Hij gaf me een kus op mijn wang en ik bleef verstijfd staan tot ik de deur dicht hoorde gaan. Één keer, een nooit meer.
Er zijn nog geen reacties.