Giovanni kreeg telefoon van één van zijn handlangers om te melden dat Mewtwo compleet onhandelbaar was geworden. "Ik kom onmiddellijk!" zei hij. Hij haastte zich naar zijn hoofdkwartier waar al zijn pokémon in hun kooi zaten. "Waarom laat je me hier helemaal gekooid zitten?" vroeg Mewtwo heel kwaad. "Maar ik kan je gebruiken om elke match van al mijn tegenstanders te winnen" zei Giovanni "En team rocket zal ook machtiger zijn met jou als machtigste pokémon, helemaal onoverwinnelijk". "Ik ben niet gemaakt om een trainer te hebben!" zei Mewtwo "Ik ben sterker dan mijn ultieme tegenstander, Mew! Ik ben niet gemaakt om tegen trainers te vechten op bevel van een meester! Ik heb geen meester nodig! Ik ben alleen!". Hij gebruikte al zijn krachten en vernietigde de Viradian city gym. "Hou daarmee op!" beval Giovanni, maar Mewtwo gebruikte al zijn krachten en vernietigde heel de gym. Toen brak hij uit en brak het panster los. Hij besloot meteen zeven pokémon trainers te kiezen die het tegen hem mochten opnemen. Hij koos als trainers Jonathan Andries, Maximiliaan Andries, Aurelie Swinnen, Wesley Smekens, Ali Ibrar, Kevin Vanbrabant en Sofie Verhaegen. Hij stuurde ze meteen een uitnodiging. Jonathan trainde intussen zijn pokémon Pikachu, Squirtle, Bulbasaur, Nidoking en Primaepe. Zijn broer, Maximiliaan ook wel Max genoemd was heel erg onder de indruk van zijn strategie. "Ben je klaar om het op te nemen tegen s' werelds grootste pokémon meester?" zei hij. "Dat ben ik zeker!" zei Jonathan enthousiast. "Zullen we dan een match houden?" vroeg Max "Misschien ga je wel verliezen". "Oké. Maar ik ben bang dat jij gaat verliezen. Let's do it!" zei Jonathan. Hij gebruikte zijn eerste pokébal en zette Bulbasaur in. Max zette als eerste Donphan in en het gevecht begon. Donphan gebruikte veel rol tackles en Bulbasaur gebruikte eerst zijn mesblad. Donphan deed nog een roltackle en Bulbasaur vloog de lucht in. Bulbasaur gebruikte zijn zonnestraal en won de eerste ronde van Donphan. Toen zette Max Machoke in en Jonathan zette Squirtle in. Machoke ging hevig te keer tegen Squirtle en deelde rake klappen uit. Squirtle maakte het gevecht af met zijn bubbleaanval en Machoke lag bewusteloos op de grond. Max testte zijn broer voor de laatste keer. Hij gebruikte tegelijkertijd drie pokébals en zette Golem, Venomoth en Alakazam in. Jonathan zette Pikachu, Nidoking en Primaepe in. Nidoking vocht tegen Golem en Primaepe vocht tegen Alakazam. Uiteindelijk wist Pikachu het gevecht af te maken en deed een bliksemstraal. Na de bliksemstraal lagen Golem, Venomoth en Alakazam bewusteloos op de grond. "Ik geloof mijn eigen ogen niet" zei Max "Je hebt je pokémon heel goed getraind".

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen