24
Laatste hoofdstuk
Ademloos kijk ik...omg,er is gewoon iemand die bij th kent BillyJoël12...ik heb vandaag veel mensen ontmoet,en geen van hun leek op hem,dus de echte BillyJoël12 heet geen BillyJoël en heeft minstens zo erg gelogen als ik! Helaas herinner ik me ineens dat mijn laptop net zo min een wachtwoord of herkenbare achtergrond heeft als deze,en dat zodra je internet opent ik mezelf ook aanmeld...net als deze. Het bericht wat op het scherm verschijnt verast me dus ook totaal niet.
EminemDenice heeft zich aangemeld
EminemDenice: Je hebt gelogen
BillyJoël12: Jij ook
EminemDenice: Jah,maar van mij is het nog logisch! Wat denk je dat er gebeurt als ik me gewoon als Bill Kaulitz zou aanmelden?
BillyJoël12: Bill Kaulitz? Dus al die tijd heb ik dus? Nee...kan niet onmogelijk!
EminemDenice: Oh...je wist dus nog niet dat het mijn laptop was?
BillyJoël12: Hoe moest ik dat weten?
EminemDenice: Ik dacht dat je al door m'n spullen gesnuffeld had....
BillyJoël12: Nee
EminemDenice: Ow...kut
BillyJoël12: Geen zorgen je geheim is veilig bij mij...en het verklaart een hoop!
EminemDenice: Ow?
BillyJoël12: Het vele werken,de rare werktijden...je bent al die tijd gewoon bezig geweest met Zimmer 483,de Zimmer 483 tour en Scream en natuurlijk met die promotie tour in Amerika! Serieus,ik dacht dat je me gewoon niet wou ontmoeten!
EminemDenice: Ik wou je wel ontmoeten,dat heb ik al die tijd al gezegd...maar toch is het liegen van mij nog logisch,waarom heb jij gelogen over je uiterlijk? Je bent prachtig! Net als je naam btw.
BillyJoël12: Dat is niet het enige waar ik over gelogen heb..ik wou mijn leven toen ik je ontmoeten gewoon beter maken dan het is weetje...mijn ouders...nouwjah...ik heb 2 moeders en ik kwam er toen net achter dat mijn vader en die van mijn zus gewoon onbekend is. We weten alleen dat we dezelfde vader hebben maar daar blijft het bij. En ik voelde me toen gewoon zo lelijk en stom dat ik besloot een ander te willen zijn. Het is geen excuus,maar ik had het je liever gewoon eerlijk verteld face to face...
EminemDenice: Je zult nu wel moeten.
BillyJoël12: Hoe bedoel je?
EminemDenice: Ik wil mijn laptop graag terug...morgen is het koopzondag toch?
BillyJoël12: Jah
EminemDenice: Zullen we dan morgen elkaar zien bij het cafe? Ik stuur wel een foto naar mijn profiel hoe je me kunt herkennen en dan vertel je me alles maar...ik vind het best begrijpelijk dat je je leven beter wou maken onlinne...en,gelogen of niet: volgens mij,is je karakter wel echt.
Zo gezegt zo gedaan: De volgende ochtend kreeg BillyJoël12 een foto opgestuurd en ik stapte met laptop en al in m'n auto,opweg naar het cafe. Daar hebben Bill en ik veel met elkaar gepraat,dit was 4 jaar geleden.
Met Halloween zijn Bill en ik officieel vriend&vriendin geworden,en vorig jaar zijn we gaan samen wonen in LA,en op dit moment zijn we verloofd en zijn we druk bezig met het plannen van een trouwdatum,kinderen komen nog wel.
Over kinderen gesproken: Carly kreeg 2 januari een dochtertje,Denice. Genoemd naar mijn onlinne profiel,het profiel waarmee ik mijn verloofde heb leren kennen.
Einde
Er zijn nog geen reacties.