23
Een week later sta ik er dan: het is zaterdag 12.00 en ik sta gewoon voor de studio van Tokio Hotel! Nerveus bel ik aan en strijk snel nog even m'n jurkje glad als een nogal nors uitziende man doet open. ''Sorry,geen toegang.'' zegt hij en ik lach verlegen. ''Het spijt me,ik kom voor de wedstrijd van de Ema's?'' ''Uitnodiging?'' Ik graai in m'n tas en haal er dan de uitgeprinte uitnodging uit die ik gisteren in m'n mailbox had. ''Kom binnen.'' glimlacht de man nu en nerveus stap ik achter hem aan. Ik kan niet geloven wat ik zie! Aan de buitenkant ziet het er heel klein uit,maar binnen is het zo ruim en chique! ''Ik heet David,jij moet Audrey zijn..bijzonder dat je als enige alles goed had! Wist je het allemaal al ofzo?'' ''Welnee,ik gokte maar gewoon wat...ik had niet verwacht dat ik zou winnen.'' antwoord ik en David knikt. ''Zet je laptop maar hier neer.'' David wijst op een tafel waar een laptop tas op ligt die er precies als de mijne uitziet. Waarschijnlijk van iemand die hier werkt of van 1 van de jongens. ''Georg&Gustav konden helaas er niet bijzijn vandaag,maar Bill en Tom zullen je rondleiden.'' zegt David terwijl hij een deur opent en als ik binnen kom zie ik dat Bill's gezicht gelijk vertrekt. Wat het is weet ik niet,maar hij lijkt me niet zo aardig als dat hij me altijd heeft geleken op tv.
De jongens hebben we de hele studio laten zien en Bill is in het echt helemaal niet zo'n praatgraag als op tv. Gelukkig kan ik BillyJoël12 nu verzekeren dat ik nog altijd de zijne ben en hopelijk is hij dan niet meer boos. Het is mischien egocentrisch,maar jaloerzie was het enige wat ik kon bedenken waarom hij niet enthousiast was over de wedstrijd. Ik haal m'n laptop uit m'n tas en open hem...pas als ik internet open word me duidelijk dat dit niet mijn laptop is...
Welkom BillyJoël12.
Er zijn nog geen reacties.