Druk zoek ik op internet of ik nog vliegtickets kan regelen. Ik wou graag samen met Audrey, mijn dochtertje, voor de kerst een aantal dagen naar Londen gaan. Ik wil haar een witte kerst geven. Ze heeft dat wel verdiend. Het is nu al 3 weken geleden, dat ik mijn relatie heb beëindigd met Aiden. Aiden is de vader van Audrey. Ze vind het verschrikkelijk om hem nog maar af en toe te zien. Het liefst zou ik willen dat ze elkaar helemaal niet meer zouden zien, maar dat kan nou eenmaal niet. Dat zou ik Audrey niet kunnen aandoen. Aiden heeft me echt pijn gedaan.

Ik kwam thuis om Audrey af te zetten, want ik zou met mijn vriendinnen gaan uit eten. We waren iets eerder thuis gekomen als gepland.
Toen ik de gang binnenkwam, hoorde ik een meisjesstem. Ik heb Audrey in de gang laten staan en ben meteen de woonkamer in gevlogen, waar Aiden bovenop een ander meisje lag. Aiden had alleen nog zijn boxer aan. Wie weet wat ze van plan waren. Ik was woedend en heb het eerste wat in mijn bereik was, een flesje water, gepakt en naar hem toe geworpen. Helaas miste ik. Ik kan niet erg goed richten… Het meisje was onder hem uit geglipt en het huis uit gegaan. Aidens ogen leken vuur te spuwen. ‘Bitch, how dare you to throw something at me?’, snauwde hij naar me. “Well, sorry, I’m not the one who has sex with some girl on our couch!’, bits ik terug. Ik hoor voetjes trippelen. Ik draai me om en zie Audrey met haar handjes over haar oren staan. Ik loop meteen naar haar toe en sla mijn armen beschermend over haar heen. ‘Mommy, what’s wrong?’, vraagt ze bang. ‘Nothing, honey. I’m taking you with me to Jane and Katie’, reageer ik en neem haar handje vast. ‘Babe, please stay to talk things out’, smeekt Aiden dan. Nu opeens denkt hij weer lief te kunnen zijn. ‘There is nothing to talk about. We’re done’, reageer ik emotieloos. ‘No, don’t take Audrey with you. I don’t want to be alone now’, spreekt hij en een droevige klank is te horen in zijn stem. ‘Just find yourself another slut’, antwoord ik en loop richting de gang. Ik verstevig mijn grip om Audrey’s handje en sluit de deur.


Plots zie ik een retourticket naar Londen staan voor 140 euro per persoon. Ik klik twee aan. Als ik klaar ben met afrekenen, kan ik ze uitprinten. Morgenvroeg vertrekken we om 6 uur. Dat zal een lange reis worden… ‘Heey, love’, glimlach ik naar mijn dochtertje die aan het spelen is met haar barbies. ‘Hi, mommy’, glimlacht vrolijk. ‘I have a surprise for you’, vertel ik geheimzinnig. Haar ogen beginnen meteen te glinsteren. ‘We’re going on holiday this christmas’, vertel ik haar. De glimlach is niet meer van haar gezicht af te halen. ‘You’re gonna have a white christmas, princess’, fluister ik en druk een kus op haar hoofdje.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen