Offline

''Hoe was je eerste week op school?'' vraagt Carly met een lach terwijl ze de bownies die ze met Matt gemaakt heeft. ''Prima,gisteren zijn Pin en ik samen met een paar meiden uit onze klas uit geweest.'' ''Leuk...'' ''Zeker,,,hoe gaat het met de baby?'' vraag ik met een blik op haar buik. ''Prima...we hebben ons ingeschreven voor ee pufcurcus.'' ''Pufcurces?'' ''Jah...ik heb geen idee hoe dat gaat bij een bevallig dus is zo'n curcus nogal belangrijk toch?'' Ik knik. ''Jah ik denk het...'' Carly pakt een bordje en snijd dan de brownie in 3 stukken en geeft mij ook een stuk. Ik leg mijn lolly op een stuk keukenrol zodat ik er straks verder op kan sabbelen. ''Hoe gaat het tussen jou en BillyJoël12?'' ''Niet al te best...we hebben de laatste 2 keer ruzie gehad en hij is daarna helemaal niet meer onlinne geweest...'' Ik zucht. ''Pin denkt dat ik hem moet verwijderen.'' ''Kun je doen...als je dat zelf wil tenminste.'' ''Ik wil dat het goed komt,en dat we elkaar ontmoeten.'' ''Dan zou ik hem ook vooral niet verwijderen.'' Zegt Carly en ik kijk dr aan. Ze ziet er ook al echt uit als een moeder eigenlijk. Snel eet ik m'n brownie op en als ik hem op heb neem k m'n lolly weer van de keukenrol af. ''Het is zo raar,we zijn praktisch een tweeling en jij krijgt straks gewoon een baby...'' zeg ik ineens en Carly grijnst. ''Ik weet het...maar ik denk niet dat er iets zal veranderen aan onze band.''

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen