#4 Goodnight.
Ik draai de radio zachtjes aan, de waterkoker is nog bezig en ik zing zachtjes mee met The Script. Mijn mok met chocomelkpoeder staat al klaar. De slagroom en chocoladevlokjes liggen ook al klaar om toegevoegd te worden. Een nieuw liedje komt op, maar ik herken m niet. Het klinkt wel aantrekkelijk. Zachtjes schud ik mijn heupen op het ritme van de muziek. Als de waterkoker een geluid maakt schenk ik het loei hete water in de mok. Ik neem een stukje van het liedje op en stuur het naar Liam en stuur er bij; "Super heerlijk nummer! Moet vaker op de radio komen." Niet veel later belt hij.
"Liam, vanwaar je belletje?" Maar ik krijg geen antwoord. Ik realiseer me ook niet dat de radio wel erg hard staat. Ik draai 'm zacht en net op dat moment stopt het nummer. "Liam?" vraag ik nog maal. Net op het moment dat ik denk dat hij me per ongeluk belt hoor ik gerommel en iemand heel zachtjes aftellen. Gitaarsnaren worden aangeslagen en dan hoor ik Liam zingen. Mijn ogen worden groot. "Oh my gosh!" Roep ik zachtjes. Ze zingen het liedje wat net op de radio was. Ik zet mezelf tegen het aanrecht en luister aandachtig.
"Wauw..." fluister ik als de laatste snaren geslagen worden.
"Wat vond je Lizzy? Je wist niet eens dat wij het waren." Lach een onbekende stem. "Wie zei dat?" "Niall."
Ik lach en stem in. Het is wel zo. Ik was geen gigantische fan van ze. Natuurlijk zingen ze super goed en zo maar ja, ik ga echt niet ultra fangirl'en om een band. Ik hou van allerlei soorten muziek en dan moet ik fangirl'en over 1 band? Nah...
"'t Was echt super mooi." Zeg ik dan. Er rolt een traan over mijn wang. "Ik mis je Liam. Kom je snel thuis?"
"Ik jou ook en ja. Maar eerst moet je morgen voor mij in het park zijn." Ik knik en maak een instemmend geluid. Als ik mijn neus ophaal roepen ze met z'n alle 'awh'. "Hoe lang zijn jullie bff's?" "Sinds de kleuterklas." zeggen Liam en ik tegelijk. De jongens zijn even stil.
"Liam, ik wil haar ontmoeten." Zegt een van de jongens plots. De anderen beginnen ook te joelen. Liam probeert ze te kalmeren. Ik lach zachtjes, nooit gedacht dat er jongens zijn die mij zo graag willen ontmoeten.
"Liam, ik bind een einde aan het gesprek." Lach ik zachtjes. "Ben kapot op."
Liam stemt in, ze zeggen gedag en we sluiten het gesprek.
Ik schenk m'n mok nog één keer vol en wandel dromend naar boven. Ik zet de mok op mijn nachtkastje en kleed me om. Dan poets ik mijn tanden. Als ik een geluidje hoor afgaan spoel ik snel mijn mond. Ik neem mijn telefoon, open het bericht en laat mijn ogen over de letters glijden.
"Slaap lekker Lizzy. Knuffel van mij en de jongens, ze zijn nu al gek op je en ze hebben je nog niet eens gezien. Mis jou.x"
Er ontstaat een glimlach op mijn gezicht. Met dit heerlijke gevoel sluit ik mijn telefoon, kruip ik onder de dekens en bedenk me; "Waarvoor moet ik morgen in het park zijn?".
Er zijn nog geen reacties.