15
Nog meer maanden zijn er voorbij gegaan en ik ben inmiddels 19,ik heb m'n eindexamen gehaald en na de zomervakantie begin ik met een studie technischewetenschap op de universiteit van Berlijn. BillyJoël12 is in de tussentijd wel nog een paar keer onlinne geweest,maar lang was dat niet en echt veel gepraat hebben we dus ook niet. En ik heb iets heel doms gedaan. In oktober zijn de ema's en Tokio Hotel is genomineerd voor 2 awards. Je kon ook meedoen met een wedstrijd door de naam van een ban/artiest in te voeren en dan het antaal awards wat je verwacht dat ze winnen invoeren,en ook of je denkt dat ze gaan optreden en als je denkt van wel dan moest je invoeren met welk nummer je denkt dat ze gaan optreden.
Nu is het minschien negatief,maar ik denk dat ze maar 1 award winnen en ook dat ze gaan optreden met Monsoon. Dat nummer staat zelfs in de amerikaanse top 10!
Ik ben eindelijk klaar met m'n make-up en ik ga naar buiten. Als ik langs Carly's kamer loopt gaat er een droef gevoel door me heen. Carly is namelijk gaan samen wonen met haar vriend omdat ze een kindje samen gaan krijgen. Dit is natuulijk fantastisch,maar ik mis haar wel heel erg. Ze is ook nog niet zo heel lang zwanger. Pas 12 weken. Ineens gaat m'n mobiel en ik grijns. Heey,schiet op,ik sta er al met de auto en ik wil niet te laat bij de verloskundige komen X C Grijnzend ren ik naar buiten en inderdaad. Carly's auto staat er al en snel stap ik in. ''Ben je klaar om voor het eerst de baby te horen?'' lacht ze en ik knik. ''Ik ben heel benieuwd .'' ''Mooi...maar je moet niet schrikken hoor,de hartslag van de baby is nu echt heel erg snel!'' Ik knik en Carly rijd naar de verloskundige. Lang hoeven we niet te wachten en eerst word Carly onderzocht en worden er wat vragen gesteld. Daarna moet ze op haar rug gaan liggen met haar shirt opgerolt en krijgt ze wat op dr buik gesmeerd. Dan word het echo apparaat gepakt en Carly wijst. ''Kijk daar is de baby al.'' ''Die is al bes groot!'' Meld ik en Carly grijnst. ''Zou je niet zeggen als je m'n figuur ziet hea?'' lacht ze en ik schud m'n hoofd. ''Nee,helemaal niet zelfs!'' ''Zijn jullie er klaar voor?'' Carly knikt en de verloskundige tikt iets in en ineens hoor ik een snel getik. ''Dat is de hartslag.'' lacht Carly als ze mij verbaasd ziet kijken. ''Die gaat gewon belachelijk snel!'' ''Dat zei ik toch?'' Carly grijnst en na nog even gekeken&geluisterd te hebben is het genoeg. Carly maakt haar buik schoon terwijl de verloskundige nog wat aan haar vertelt. Ik heb net zelf kunnen zien dat ze het geslacht nog niet kunnen weten,maar ik ben benieuwd of Carly het ons zou vertellen als ze weet of het een jongentje of een meisje word.
''Zo en hoe vond je het?'' vraagt Carly als we weer in de auto zitten. ''Bijzonder.'' zeg ik en Carly lacht. ''Zullen we naar de mama's gaan of zullen we eerst nog even langs de kapper?'' ''We gaan langs de kapper.'' zeg ik zelfverzekerd en Carly rijd naar de kapperzaak. ''Ah,Carly,Audrey...weer alleen bijwerken?'' Beide schudden we ons hoofd. ''Nee,ik wil mijn haar graag korter.'' zegt Carly. ''En ik wil mijn haar graag bruin.'' ''Bruin?'' Carly kijkt me verbaasd aan en ik knik. ''Jah,ik ga na de zomer naar de universiteit...ik wil daar niet komen met roze haar...'' Carly knikt begrijpend en dan mogen we gaan zitten en gaat bij Carly de schaar erin,en bij mij een nieuwe haarkleur.
Er zijn nog geen reacties.