Foto bij quarante six

Ik zat wat tegen Justin te praten maar hij zat al een paar minuten afwezig voor zich uit te staren. 'Hallo Bieber whats upp?' Vroeg Jaden die het blijkbaar ook had gemerkt. Meteen was iedereen stil en keek hem aan, iets in zijn blik werd droevig als ik niet beter zou weten had ik gedacht dat die elk moment in huilen uit kon barsten. 'Niks ik ga naar de wc.' Mompelde hij en zonder verder nog iets te zeggen stond hij op en liep hij naar de wc's. De rest ging weer verder met eten maar op de een of andere manier kreeg ik geen hap meer door mijn keel, ik voelde een blik branden in mijn rug en in reflex draaide ik me even om. 'Uhm guys.' Mompelde ik toen ik zag wie er naar mijn rug zat te staren. 'Volgens mij deed Justin niet voor niks raar, kijk daar.' Zei ik en meteen keek iedereen op. 'Selena.' Mompelde Alfredo. 'Volgens mij hadden we niet moeten kijken ze komt deze kant op.' Zei Blaire. 'Zou Justin leuk vinden.' Mompelde Chaz. 'Ey, sorry dat ik jullie stoor, maar jij bent toch Madison Jackson?' Even stond ik versteld van haar vraag. Hallo zij was wereld beroemd hoe kenden ze mij nou weer? Ohja om dat ik sinds vanmiddag ook wereld beroemd ben. 'Uh ja dat klopt.' 'Oh My God zou ik met je op de foto mogen?' Shara schoot in de lach van de vraag en de rest keek ook een beetje raar. 'Wauw de eerste persoon die met je op de foto wil is meteen DE Selena Gomez.' Zei Ryan lachend. Selena keek hem aan en versteende toen, 'Wacht Ryan Chaz, wat doen jullie.. maar is Justin.. en?' Ze leek even niet uit haar worden te komen, en om alles nog erger te maken kwam Justin weer aan lopen, zijn ogen waren rood en meteen voelde ik een steek in mijn hard. Hij was nog niet over haar heen, 'Ey Jusitn' Riep ze vrolijk. Ik zakte onder uit op mijn stoel en keek hulpeloos naar de rest. 'Ey.' Zei Justin klein toen hij bij ons stond. Zonder dat ik er erg in had, trok ze hem in een knuffel. 'Justin het spijt me zo, ik heb je zo gemist.' En zonder dat iemand me kon waarschuwen voor wat er toen zou gebeuren, drukten ze haar lippen op die van hem. Mijn mond zakte open, en het werd er niet beter op toen Justin het gewoon toe liet. Zonder iets te zeggen stond ik op pakte Justin zijn auto sleutels die op tafel lagen en renden naar buiten. Ik keek haastig rond en zag zijn auto nergens staan, ik knikte op het knopje dat die open ging en zag twee koplampen oplichten. Ik hoorde stemmen achter me maar zonder na te denken renden ik naar de auto en deed de deur open. Ik wou alleen zijn, ik had geen zin meer in de rest. Ik starten de motor. 'Madison wacht.' Riep Justin, hij was achter me aan gekomen en ik zag de rest vlak achter hem rennen. Ik keek hem kwaad aan en begon te rijden, de tranen stoomde over mijn wangen en ik veegde ze ruw weg. Waarom, waarom had hij niet eerlijk kunnen zeggen dat hij haar niet was vergeten, dat hij haar miste, dat ik maar een tweede keuze was. Ik zat nu al een uur te rijden zonder dat ik wist waar ik was maar het interesseerden me niet, hoe verder van Justin hoe beter. Opeens stoomde de tranen zo erg over mijn wangen dat mijn zicht wazig werd, shit dit is niet goed ik besloot de auto maar even langs de kant te zetten, ik keek even achter me of er iets aan kwam maar het enigste wat ik zag waren twee grote koplampen die wel heel dichtbij mijn/Justins auto waren.


Je zou bijna denken dat kiDRAuHL13 wou dat ik verder ging? haha hier weer een hoofdstukje voor jullie, en ik zou altijd wel zo veel reacties willen als op mijn vorige hoofdstuk, moet toch lukken met zo veel lieve abo's *hint hint* Nog vier hoofdstukken en dan is het einde van part 1

Reageer (6)

  • bizzle14

    echt serieus justin is echt een lul hier jeeeez

    1 decennium geleden
  • drxwbieber

    UHFJNFJGEIJFJWHUFJSND WAT DOE JE ONS AAN?
    SELENA JE BENT EEN SLET. GEEN HOER MAAR SLET

    1 decennium geleden
  • Jerauhl

    mwhuahua ik weet al wat er gaat gebeuren, maarja, snel verder boo.
    en ik whapp even niet terug want ik wil niet tegen sommige mensen praten, en die zien dan m'n laatst gezien en dat moet ik wel en dat wil ik niet, maar ik reageer zo wel (:
    WHEEE SNELLLL VERDER LIKE I SAID
    en iedereen die al eerder had gereageerd. : D

    1 decennium geleden
  • NxG236

    Zo zielig!!
    Verder!!
    Btw wanneer komt dan part 2?!!?? :D

    1 decennium geleden
  • Lufs

    Owww... Nog 1 hoofdstuk vandaag *smeeksmeek* (flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen