Foto bij 8

Sofia Diaz McKenzie

Terwijl ik het gevoel had dat ik voor eventjes me ogen had gesloten, bleek het voor 2 uur te zijn want ik werd gewekt door Denise. 'Was je in slaap gevallen lieverd?' vroeg Denise met een kop thee in der handen. Knikkend ging ik overeind zitten. 'Hier is een warm kopje thee voor je.' zei Denise en rijkte de mok naar me toe. Met de mok in me handen staarde ik voor me uit. Denise liep me kamer uit en ik hoorde dat ze iemands naam noemde en dat ik hem nodig had. Ik zuchtte even en Joe kwam me kamer binnen. 'Is er iets?' vroeg Joe terwijl de aan het voeteneind ging zitten. Ik schudde me hoofd, zette me mok op het nachtkastje en pakte een film uit het laatje. 'Wil je deze met me kijken.' zei ik en drukte "Peter Pan" in z'n handen. Joe knikte en deed me tv+ dvd speler aan. ' Welke Peter Pan is dit?' vroeg Joe toen die weer terug zat op me bed. 'Met Jeremy Sumpter keek ik vroeger altijd met Jay.' zei ik en drukte een kussen tegen me buik. 'O die ken ik nog niet.' zei hij. Ik haalde me schouders op en trok Joe dichter na me toe zodat die naast me zat. Joe zette zich goed en ik legde me hoofd op zijn schouder. De film was net over de helft en ik werd deels afgeleid door Joe. Normaal bleef ik bij Jeremy Sumpter wegzwijmelen maar nu was het bij Joe. Hij had inmiddels al zijn arm om me heen geslagen en lag ik op zijn borst. Terwijl ik maar naar z'n mond bleef staren bleef hij naar het beeld staren. Ik snapte zelf niet hoe ik ooit me hoofd had kunnen omdraaien toen hij me kustte. Ik draaide me hoofd maar weer na het scherm en zag dat de film bijna was afgelopen.

Ik rekte me eigen uit en liet eigen weer zachtjes inzakken. Joe gaapte even en drukte zijn lippen op mijn voorhoofd. 'Moet je niet eens gaan slapen.' zei Joe en keek me aan. 'Ik ben nog helemaal niet moe. Jij wel he.' zei ik. Joe knikte en hij tilde mijn hoofd op en legde die op me kussen. Hij wou opstaan en ik trok hem terug. 'Blijf alsjeblieft bij mij slapen.' zei ik met een pruillipje. Joe knikte en trok zij sokken en trainingsbroek uit en kwam naast me liggen in me bed.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen