Ooit was er eens een legendarische pokémon genaamd Mew. De handlangers van Giovanni gingen op zoek naar een fosiel van de pokémon. Ze wilden een fosiel van de pokémon opzoeken om er een sterkere pokémon uit te creëeren. ze groeven de fosiel op en namen die meteen mee naar hun laboratorium. Vele maanden zijn verstreken en de pokémon is klaar. De pokémon kreeg de naam: MEWTWO. Mewtwo gebruikte zijn psychische krachten en de tank werd helemaal verwoest. "Gefeliciteerd!" riep een wetenschapper "Het is ons gelukt! Goed werk!". "Zouden we hem niet in een kooi stoppen?" zei nog een wetenschapper. "We gaan meteen met testen beginnen" zei de andere wetenschapper vast besloten. "Is dit mijn lot?" vroeg Mewtwo zich af "Ben ik hier één of ander proefkonijn? Dit kan mijn lot niet zijn!". Hij gebruikte meteen al zijn psychische krachten en verwoestten het hele laboratorium. Al de wetenschappers sloegen van angst op de vlucht op één iemand na. Hij zag Mewtwo vliegen en zei in zichzelf "We wilden s' werelds sterkste pokémon creëeren en het is ons gelukt". Mewtwo ontdekte meteen het fosiel van Mew en dat hij uit Mew is gekloond. Giovanni kwam aangevlogen met zijn helikopter. "Zo dus jij bent de s' werelds sterkste pokémon" lachte hij gemeen. "Ja" zei Mewtwo "Ik ben gecreëerd om de macht te overheersen en mijn krachten te gebruiken om elke tegenstander te overwinnen". Giovanni leek helemaal onder de indruk en besloot Mewtwo mee te nemen naar zijn gym. Mewtwo zei "Ik mag dan dit metalen panster wel dragen! Maar het ondrukt mijn krachten!". "Je krachten worden niet onderdrukt" zei Giovanni "Ze worden getest. Leer ze te gebruiken". Elke uitdager van de Viradian Gym kwam het opnemen tegen Giovanni. De eerste tegenstander van Mewtwo had als pokémon Onix, Machamp, Marowak en Sandslash ingezet. Mewtwo gebruikte zijn krachten en de pokémon lagen meteen uit de strijd. Mewtwo gebruikte ook al zijn krachten tegen een school van Tauros. De mannen van team Rocket gooiden hun pokébals en vingen de Tauros. "Ik heb nu de macht!" zei Mewtwo. De volgende uitdager van Giovanni zette als pokémon Alakazam in. Mewtwo wist ook meteen Alakazam te verslaan. Hij versloeg ook Magneton, Electrode, Dodrio, Nidoking en Arcanine. "Maar waarom ben ik hier?" zei Mewtwo.

Reageer (2)

  • Batman91

    dat is nog maar het begin, hoor

    1 decennium geleden
  • Nintendo64

    Mooi!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen